• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400052115384
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) مطرح کرد:

کمبود دانشگاه‌های دولتی در لرستان

کمبود دانشگاه‌های دولتی در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) با اشاره به کمبود دانشگاه‌های دولتی در لرستان گفت: رسانه‌ها محور آرامش در جامعه هستند.

حسن مروتی در نشست خبری با اصحاب خبر که امروز ۲۱ مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا برای انتقال مشکلات جامعه هستند.

وی تصریح کرد: باید یک چشم بینا در داخل مردم نظارت کند که این کنترل و آزادی عمل موجب پیشرفت جوامع می‌شود.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: خبرنگاری شغلی بسیار ارزشمند بوده و در وجود خیلی از خبرنگاران عشق و علاقه است و می‌تواند تمام شئونات جامعه را منتقل کنند.

مروتی اضافه کرد: رسیدگی به امور و مشکلات مردم و انتقال آن‌ها از سوی خبرنگاران کار صوابی است و طی فرایند طبیعی دنیا بازخورد آن به خبرنگاران خواهد رسید.

وی بیان کرد: رسانه‌ها محور آرامش در جامعه هستند، خبرنگاران با ارائه اطلاعات آزاد و بیان درست می‌توانند کارساز باشند.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) ادامه داد: دانشگاه‌ها مبدأ تحول در جامعه هستند و یکی از مهمترین دغدغه جوانان مجهز شدن به سلاح علم است.

مروتی عنوان کرد: لرستان از نظر آموزشی بسیار محروم است، باید در لرستان دانشگاه دولتی تأسیس شود تا جوانان بتواند تحصیلات خود را ادامه دهند، کمبود دانشگاه‌های دولتی در لرستان نسبت به استان‌های دیگر باعث شده که جوانان کمتری تحصیلات خود را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: سالانه بیش از ۱۰ هزار پایان‌نامه در کشور تولید می‌شود که اگر این ۱۰ هزار پایان‌نامه ۱۰ هزار مشکل کشور را حل کند دیگر مشکلی باقی نخواهد ماند و دانشگاه باید دانش خود را به جامعه صادر کند و با این روش می‌شود مشکل تولید و اشتغال را حل کرد.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) تصریح کرد: ایجاد مراکز تحقیق و توسعه در جوار صنایع و برخی ادارات مرتبط می‌تواند به تولید کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha