• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400052316205
  • خبرنگار : 50163

رئیس شورای اسلامی شهر هیدج:

انتخاب شهردار هیدج بر مبنای خرد جمعی خواهد بود

انتخاب شهردار هیدج بر مبنای خرد جمعی خواهد بود

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر هیدج گفت: انتخاب شهردار هیدج بر مبنای خرد جمعی و به دور از هرگونه فشار و تحمیل نظری خواهد بود.

ذبیح‌الله نقی‌لو ظهر امروز (۲۳ مردادماه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه اهمیت رسانه و خبر در عصر جدید بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: همه کشورهای پیشرفته دنیا دارای رسانه‌های بزرگ و غول‌های خبری هستند که همین موضوع باعث پیشرفت، ترقی و توسعه کشورها می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگار مدافع حقوق مردم است، تصریح کرد: ورود خبرنگاران در هنگام ایجاد شبهه در جامعه می‌تواند نقش موثری در تنویر افکار عمومی و ایجاد آرامش در جامعه داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیدج یکی از شهرهای دارای پتانسیل بالا در استان زنجان است که باید از ظرفیت‌های موجود در این شهر در راستای توسعه و رفع مشکلات مردم بهره گرفت، یادآور شد: نرخ بیکاری در هیدج منفی بوده و صاحب یکی از  پویاترین شهرک‌های صنعتی استان است که این موضوع ظرفیتی بزرگ برای هیدج محسوب می‌شود.

نقی‌لو، با اشاره به موضوع انتخاب شهردار در هیدج، ادامه داد: در حال مطالعه و بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی سمت شهرداری هیدج هستیم اما هنوز به جمع‌بندی و نتیجه نرسیده‌ایم؛ قطعاً فرد پاکدست، کارآمد، متخصص و دلسوز به عنوان شهردار این شهر انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر هیدج، با اشاره به شایعات منتشر شده در سطح شهر در زمینه انتخاب شهردار، متذکر شد: قطعاً شهرداران گذشته، شهردار هیدج نخواهند شد و زیر فشار گروه یا فردی تصمیم‌گیری نخواهیم کرد.

امام جمعه شهر هیدج نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به اینکه خبررسانی یکی از رموز ماندگاری واقعه کربلا است، عنوان کرد: حضرت زینب (س) یکی از بزرگ‌ترین خبررسان‌های واقعه کربلا است که در مجلس یزید و عبیدالله زیاد، آنچه که بر امام حسین (ع) و یارن باوفایش گذشت، به خوبی اطلاع‌رسانی کردند.

اسدالله زارعی با تاکید بر اینکه گزارش وقایع و حوادث، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن ارزش‌گذاری شود، بیان کرد: موضوعی که در این بین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، درست منعکس کردن وقایع است.

وی خاطرنشان کرد: تضعیف پایه‌های نظام و انقلاب افتخار نیست؛ همان‌طور که غلط نوشتن و گزارش خلاف واقع حریت نیست، بلکه خیانت به خون شهدا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha