• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400052316382
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

افزایش آبرسانی سیار در اصفهان با گرمای دوباره هوا

افزایش آبرسانی سیار در اصفهان با گرمای دوباره هوا

ایسنا/اصفهان شهروندان اصفهانی در روزهای پایانی هفته گذشته و همچنین از امروز شنبه دوباره شاهد افزایش تردد تانکرهای آبرسانی سیار در سطح این کلانشهر هستند.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: با افزایش دمای هوا از اواخر هفته گذشته تعداد آبرسانی های سیار در این شهر دوباره افزایش یافت، از سوی دیگر حادثه یکی از خطوط لوله آب خیابان مشتاق در روز چهارشنبه موجب افت فشار و قطعی آب ساکنان این منطقه شده بود.

مهرداد خورسندی افزود: از صبح امروز (شنبه-۲۳ مرداد) نیز دو دستگاه تانکر برای آبرسانی سیار به دو منطقه اصفهان نیز اعزام شد.

وی ادامه داد: در پی افزایش دوباره دما تا ۳۹ درجه سانتیگراد در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته که افزایش مصرف آب توسط مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را درپی داشت، بار دیگر بخش هایی از شهر اصفهان و شهرهای اطراف با افت شدید فشار و قطع آب مواجه شدند.

به گفته سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، شرکت آبفای استان در این روزها با اعزام ۲۲ دستگاه تانکر آبرسانی با ظرفیت ۱۴۴ هزار لیتر، سعی کرد تا بخشی از آب مورد نیاز شهروندان اصفهانی در خیابان های مشتاق، باهنر، رباط اول، امام خمینی، شهیدان کاظمی، روشن دشت و شهرک زاینده رود را تامین کند.

وی افزود: تعدادی از این تانکرها همچنین برای تامین آب شرب روستائیان به منطقه زیار و روستاهای جلال آباد و صالح آباد نجف آباد اعزام شدند.

خورسندی تاکید کرد: با ادامه گرما در هفته جاری پیش بینی می شود عملیات آبرسانی سیار به مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه یابد.

وی یادآور شد: درحال حاضر میزان آب تولیدی تصفیه خانه آب باباشیخعلی و چاه های متفرقه حدود ۱۴ هزار لیتر در ثانیه و میزان مصرف آب مشترکین در ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش سامانه اول آبرسانی اصفهان بزرگ حدود ۱۸ هزار لیتر در ثانیه است. همین میزان اختلاف تولید و مصرف سبب کاهش شدید فشار و یا قطع آب در برخی مناطق تحت پوشش آبفای استان اصفهان می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha