• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400052316417
  • خبرنگار : 71560

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون عمران

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه امروز صبح این کمیسیون و ارائه برنامه هایش در این نشست خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز، رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حضور یافته و برنامه‌های ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان مهمترین اولویت های حوزه عمرانی کشور را در خصوص وضعیت بحرانی بازار مسکن، حمل و نقل، تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی، تامین زیرساخت مناسب برای ساختمان‌ها، مدیریت بازار مصالح ساختمانی و همچنین پایبندی به اجرای دقیق طرح جهش تولید و تامین مسکن در خصوص ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی، مدیریت مطلوب شوراهای عالی معماری و شهرسازی و نیز بهبود فرایند طولانی تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی با وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم در میان گذاشتند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون عمران برای وزارت راه و شهرسازی به دنبال فردی است که در کنار داشتن برنامه اجرایی و انجام کارهای تئوری، جهادی و انقلابی عمل کرده و در میدان حضور داشته باشد تا مشکل بازار مسکن را حل کند، چراکه ساماندهی این بازار از اولویت بالایی برخوردار است. 

ایری در پایان تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نیز در این جلسه به بیان راهکارها و استراتژِی‌های خود برای حل بحران مسکن پرداخت. ایشان سابقه احداث راه و تامین مسکن برای اقشار مختلف در قرارگاه خاتم الانبیاء داشته و آشنایی با مجموعه بنادر و دریانوردی و مدیریت وزارت نفت را در کارنامه خود دارند که نشان دهنده تجربه ایشان درحوزه اجرا است. از این رو کمیسیون عمران پس از جمع بندی و بررسی برنامه ها، گزارش نهایی خود را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha