• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400052316446
  • خبرنگار : 50311

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی هتل ورزش شهر یاسوج

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی هتل ورزش شهر یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر داد و گفت: برای تکمیل و افتتاح این پروژه به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

بهروز جهانبخش به همراه فرید ایموری ناظر طرح های عمرانی و ناظر هتل ورزش، در بازید از از روند احداث هتل ورزش شهر یاسوج، افزود: کار احداث پروژه هتل ورزش شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۴۶۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.
وی اظهار کرد: این پروژه استانی در پنج طبقه، شامل رستوران، خوابگاه در دو طبقه شامل ۲۴ اتاق به تعداد ۲۴۰ تخت، ۸ سوئیت و سالن آمفی تئاتر در دست ساخت و احداث است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای این پروژه ۳ میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده و برای تکمیل و افتتاح آن به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
جهانبخش در خصوص زمان افتتاح و بهره برداری از پروژه هتل ورزش شهر یاسوج، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز سال ۱۴۰۱ این پروژه افتتاح خواهد شد.
وی نیاز جامعه ورزش استان به هتل ورزش را برای میزبانی رقابت های کشوری مهم و ضروری دانست و تنها مشکل این استان در میزبانی رقابت ها را نبود خوابگاه عنوان کرد و از مسئولین استانی و کشوری خواست در تامین اعتبارات برای تکمیل این پروژه مساعدت کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و ایموری در این بازدید با پیمانکار این پروژه دیدار و گفتگو و ضمن تاکید در تسریع و تکمیل هتل ورزش در خصوص ادامه کار این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.
جهانبخش، کمبود اعتبار را بزرگترین معظل هتل ورزش عنوان و از مسئولین استانی خواست در جهت تامین اعتبارات این پروژه با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، ۵۰ هیات در دو بخش آقایان و بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha