• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400052417032
  • منبع : شهرداری تهران

رییس موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران اعلام کرد

فراخوان ثبت نام بدون کنکورکاردانی و کارشناسی موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران

 فراخوان ثبت نام بدون کنکورکاردانی و کارشناسی موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران از آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی مهرماه ۱۴۰۰خبر داد و گفت: متقاضیان مقاطع کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه ای تا ۳۱ مرداد در مراکز این موسسه پذیرش می شوند.

به گزارش ایسنا، روح الله علیخان گرگانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام از دانشجویان ورودی مهرماه از امروز ۲۴ مردادماه در ۴ مرکز علمی- کاربردی شهرداری تهران آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به جذب دانشجو در ۶۱ رشته تحصیلی گفت: این رشته ها در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت تخصصی در زمینه های «امور اجتماعی و فرهنگی»، «آتش نشانی، ایمنی و خدمات شهری»، «حمل و نقل و ترافیک» و «فناوری، نوسازی و شهر هوشمند» بوده و در مراکز ۴گانه موسسه، به آموزش و تربیت دانشجو می پردازد.

گرگانی همچنین از تسهیلات ویژه برای کارکنان و خانواده شهرداری تهران خبرداد و افزود: امسال برای ورودی مهرماه، ۲۱ رشته به حوزه «اجتماعی و فرهنگی»،۱۹ رشته به حوزه «فناوری، نوسازی و شهر هوشمند»، ۱۱ رشته به حوزه «حمل و نقل و ترافیک» و۱۰ رشته به حوزه «آتش نشانی، ایمنی و خدمات شهری» اختصاص یافته است.

بنا بر اعلام رییس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران، ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت (پشت و رو برای آقایان)، اصل مدرک دیپلم برای مقطع کاردانی و اصل مدرک کاردانی برای مقطع کارشناسی الزامی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران، وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌بایست پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha