• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400052417092
  • خبرنگار : 30054

خشکشویی مبل با واش لین

خشکشویی مبل با واش لین

یکی از پر استفاده ترین وسایل در اکثر منازل، مبل ها هستند که به دلیل استفاده زیاد، بیشتر در معرض آلودگی و چرک شدن قرار دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام واش لین، قطعاً اگر نگاهی با دقت به مبل ها داشته باشید، لکه های کوچک و بزرگی را روی آن می بینید، به خصوص اگر رنگ پارچه مبل روشن باشد. چرک شدن ظاهر مبل باعث می شود که حتی یک خانه تمیز و مرتب، نامنظم و نازیبا به نظر برسد. از طرفی پاک کردن مبل با شامپو فرش و یا شستن آن با آب نه تنها به تمیز شدن مبلمان کمک نمی کند، بلکه گاهی موجب می شود که تار و پود پارچه مبل آسیب ببیند. پس چطور لکه ها را از روی مبل پاک کنیم؟ بهترین راه استفاده از خدمات خشکشویی مبل است که در این مطلب با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهیم شد و بهترین خشکشویی مبل را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شستشوی مبل با آب بهتر است یا خشکشویی مبل؟

مبل ها از قسمت های مختلفی از جمله کوسن، پشتی، پنل دسته و ساختمان داخلی تشکیل شده اند که شست و شوی آن ها نیازمند مهارت و ظرافت است. در صورتی که مادّه شوینده مناسب نباشد و یا آب به داخل کوسن های نشیمن و فوم مبل نفوذ کند، باعث آسیب دیدن ساختمان مبل و حتی ستون های چوبی و فلزی می شود. علاوه بر این، بعضی از لکه های روی مبل مدت طولانی باقی مانده اند و از بین بردن آن ها با مواد شوینده معمولی امکان پذیر نیست و پاک کردن آن ها باعث می شود که رنگ پارچه مبل در ناحیه پاک کردن لکه، دو رنگ به نظر برسد. از سوی دیگر، درزهای مبل نیز دارای چرک و لکه هستند که پاک کردن آن ها بدون داشتن تخصص دشوار است.
خشکشویی مبل در منزل توسط افراد حرفه ای در این کار نتیجه ای بسیار مطلوب خواهد داشت و مبل ها بدون هیچ گونه آسیب دیدن، مانند روز اول، تمیز و مرتب می شوند. خشکشویی مبل به کمک دستگاه های خشکشویی و تجهیزات حرفه ای انجام می شود و همان طور که از نام آن مشخص است، شست و شو بدون استفاده از آب صورت می گیرد و به همین دلیل به پارچه مبل، فوم و اسکلت آن که به آب حساس هستند، هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود. 
مبلمان منزل جزو وسایل گران قیمت محسوب می شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم که به سراغ ماجراجویی برای پاک کردن لکه ها نروید زیرا ممکن است هزینه های زیادی برایتان به بار داشته باشد! پیشنهاد می کنیم که کار شست و شوی مبل ها را به کارشناسان این کار بسپارید و با انتخاب بهترین خشکشویی مبل نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

مزایای خشکشویی مبل چیست؟

خشکشویی مبل اگر توسط تیم حرفه ای و باتجربه انجام شود، نتایج بسیار قابل قبولی دارد و روح تازه ای به خانه شما می بخشد. از مهم ترین مزایای شست و شوی مبلمان توسط بهترین خشکشویی مبل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن لکه ها و چرک مبل بدون آسیب زدن به پارچه و فوم؛
  • شست و شوی حرفه ای مبل در کوتاه ترین زمان؛
  • صرفه جویی در وقت و انرژی به خصوص در زمان خانه تکانی و انبوهی از کارها؛
  • باقی نماندن هیچ گونه بوی نامطبوع و بوی نم روی مبل ها به دلیل استفاده از مواد شوینده مناسب توسط خشکشویی؛
  • کیفیت بالای مواد شوینده مبل و غیر حساسیت زا بودن آن ها برای پوست؛
  • افزایش طول عمر مبل ها.

توصیه می کنیم که اگر شما هم می خواهید از مزایایی که به آن اشاره کردیم بهره مند شوید، حتماً با کمی جست و جو، بهترین خشکشویی مبل را انتخاب کنید.

نحوه صحیح شستن مبل در منزل

خشکشویی مبل در محل برای انواع مبل ها از مبل چوبی و استیل گرفته تا مبل پارچه ای قابل انجام است. امروزه خشکشویی ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین سفارش مشتریان را دریافت می کنند و سپس برای انجام شست و شو اقدام می کنند. واش لین یکی از بهترین خشکشویی های آنلاین است که خدمات شست و شوی مبل در محل را طی مراحل زیر انجام می دهد:
۱.سفارش خشکشویی مبل خود را در وبسایت یا اپلیکیشن واش لین ثبت می کنید.
۲.متخصصان واش لین به محل ثبت شده مراجعه می کنند.
۳.خشکشویی مبلمان شما با دستگاه های مخصوص و مواد مرغوب و با کیفیت آغاز می شود. مواد مورد استفاده بر اساس روکش مبل انتخاب می شوند؛ برای مثال شست و شوی مبلمان چرمی با مبل پارچه ای متفاوت است و مواد شست و شوی آن ها تفاوت دارد.
۴.توصیه های لازم برای بعد از خشکشویی مبل به شما ارائه می شود.
۵.مبل تمیز و بدون لکه آماده استفاده است.

انتخاب بهترین خشکشویی مبل تهران

همان طور که ملاحظه کردید، شست و شوی مبل کاری تخصصی است و به دلیل ظرافت ساختاری مبل ها، نیاز است که خشکشویی با مواد مرغوب انجام شود. توصیه می کنیم که حتماً پیش از انجام کار خشکشویی به خوبی تحقیق و بررسی کنید و یک بهترین خشکشویی را انتخاب کنید. خشکشویی ارزان می تواند با استفاده از مواد شست و شوی نامناسب هزینه های بیشتری را برای شما رقم بزند. 
خشکشویی اینترنتی واش لین با دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت، آماده شست و شوی مبل های شما در محل است و با ارائه بیمه و ضمانت، بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha