• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400052417247
  • خبرنگار : 71541

پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ مخابرات در ایام‌ تعطیل

پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ مخابرات در ایام‌ تعطیل

مخابرات منطقه تهران در ایام تعطیل از طریق سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ پاسخگوی سوالات مشتریان خود است.

به گزارش ایسنا، مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز تعطیلی امور مشترکین مراکز مخابراتی، همه روزه در تمام روزهای تعطیل نیز در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران هستند.

در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ بطور مستمر حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ثبت درخواست‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.

مشترکین مخابرات استان تهران می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha