• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400052417527
  • خبرنگار : 50177

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان:

۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان آزاد شدند

۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان آزاد شدند

ایسنا/لرستان مدیرنمایندگی ستاد دیه لرستان گفت: ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد شدند.

توکل شاکرمی امروز ۲۴ مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴۸ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های لرستان هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اخیر کشور و مواجه بودن با همه‌گیری ویروس کرونا ستاد دیه استان کمک‌های خیرین را از طریق پویش‌هایی که مجازی برگزار می‌شود دریافت می‌کند، افزود: برای انجام کار خیر و شرکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ضرورتا نیاز به واریز مبالغ بسیار بالا نیست و حتی مبالغ خیلی کم هم می‌تواند در آزادی یک نفر و نجات یک خانواده موثر باشد.

مدیرنمایندگی ستاد دیه لرستان اضافه کرد: نمونه این اقدام خیر کار ارزشمند هنرمند مردمی و محبوب کشور محسن چاوشی بود که با دعوت از طرفداران خود در فضای مجازی و اعلام شماره حساب ستاد دیه  لرستان باعث شد ۱۲۴۰ نفر ظرف یک ساعت در این کار خیر شرکت کنند و مبالغ ریز و درشت خود را به حساب ستاد دیه  استان واریز کنند.

شاکرمی بیان کرد: این کمک‌ها سبب شد ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان که کل بدهی آنها ۲.۵ میلیارد تومان بود از زندان‌های استان آزاد شدند.

 مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان عنوان کرد: همچنین علاوه بر کمک این هنرمند محبوب، در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان خیرین هم استانی و هیئت‌های مذهبی با کمک و واریز نذورات به حساب ستاد دیه استان سبب آزادی ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی بیش از یک میلیارد تومان شدند. 

وی با اشاره به اینکه در مجموع از ابتدای محرم امسال تاکنون ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در لرستان از زندان رهایی یافتند، گفت: در حال حاضر ۲۴۸ نفر زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۶۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند که هشت نفر از آنها خانم و مابقی مرد هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha