• دوشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400052518166
  • خبرنگار : 50291

بدرقه سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران در ورامین

بدرقه سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران در ورامین

ایسنا/تهران آئین بدرقه پیام خانلرخانی سرمربی ارزنده تیم ملی پاراتکواندو کشور و تنها المپیکی تاریخ ورزش شهرستان ورامین، اعزامی به رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم بدرقه اسطوره تکواندو ورامین به همت ستاد اقامه نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ، در مصلی صاحب الزمان(عج) با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محسن محمودی امام جمعه موقت به انجام رسید تا این مکان مقدس و دعای تلاوت شده، بدرقه راه مرد پرافتخار تکواندو ورامین باشد.

همچنین از سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته که به تازگی از رقابت های توکیو به کشور بازگشته است، تجلیل به عمل آمد ؛ فرزند خطه ورامین بعد از قبول تصدی سکان هدایت کاراته کشور توانست افتخارات بی شماری را نصیب این رشته پرطرفدار کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی خاطر نشان کرد: ورزش به‌ عنوان یک امر مهم در جامعه مدنی گنجانده شده که باید با گسترش آن ضمن فراهم کردن سلامتی جسمانی ، شرایط را برای سلامتی روح نیز مهیا کرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امیدواریم شرایط آن‌گونه که خواسته ورزشکاران است مهیا شود تا بتوان با معرفی قهرمانان منطقه به کشور نام ورامین را در سطوح مختلف طنین انداز کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: از زحمات جناب آقای طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی که افتخار دیار ورامین در المپیک امسال نقش آفرینی کردند و طلای جهان در رشته کاراته را به ایران اختصاص دادند و دل ملت را شاد کردند ، تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان مراسم برای پیام خالرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران دعای خِیر کرد و گفت: امیدوارم تیم ملی پاراتکواندو که بزودی عازم مسابقات می شوند با طلای قهرمانی به جمع ما باز گردند و دل ملت را مثل رشته کاراته شاد کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران بعد از مراسم و اهدای لوح ، از درگاه درب مصلی و از زیر قرآن کریم راهی مسابقات شد و از طرف جمعی از هواداران و ورزش دوستان ورامین دسته گل ها تقدیم این ورزشکار با اخلاق شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha