• دوشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400052518242
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می‌کند؛

دومین همایش ملی دانش موضوعی-تربیتی (PCK) در آموزش الهیات

دومین همایش ملی دانش موضوعی-تربیتی (PCK) در آموزش الهیات

ایسنا/اصفهان دبیر اجرائی دومین همایش ملی دانش موضوعی - تربیتی (PCK) در آموزش الهیات از برگزاری این همایش در ۲۴ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان خبر داد.

مصطفی آتشکار یکی از رشته‌های دانشگاه فرهنگیان را آموزش الهیات اعلام کرد و به ایسنا، گفت: با توجه به مأموریت این دانشگاه که تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی است، باید در این رشته هم حرف برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: این همایش به دنبال آن است که به طور تخصصی مسایل آموزش الهیات را مورد بررسی قرار داده تا بتواند راهکارهای مناسبی را در بالابردن کیفیت آموزش دروس بندگی به مخاطبان خود بیاید و به معلمان نو ورود و در حال تدریس آموزش و پرورش ارایه دهد.

مدیر گروه معارف و تربیت اسلامی پردیس شهید باهنر اصفهان، یکی از مسایل مهم در هر رشته  تخصصی را آموزش آن رشته دانست و اظهار کرد: به معنای دیگر چگونگی آموزش مباحث به مخاطب با استفاده از ابزار و روش های نو و فعال که بتواند بهترین و بیشترین تاثیر را بر فراگیران داشته باشد مهم است.

آتشکار، ایجاد فرصت برای نظرورزی و تعامل علمی میان صاحب نظران و به اشتراک گذاری دانش آموزش محتوا در آموزش الهیات، ایجاد فرصت برای تامین و تولید دانش آموزش محتوا در آموزش الهیات، زمینه سازی برای جلب توجه جامعه علمی به ضرورت تولید و اشاعه دانش آموزش محتوا در آموزش الهیات و ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی حرفه ای مدرسان و اعضای هیات علمی در زمینه آموزش محتوا در آموزش الهیات را از اهداف این همایش برشمرد.

دبیر اجرائی دومین همایش ملی دانش موضوعی - تربیتی (PCK) در آموزش الهیات ادامه داد: آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش تا آخر مردادماه است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://۲ndtheoconf.cfu.ac.ir/ مراجعه کنند.

آتشکار محورهای همایش را تاریخ، فلسفه و ماهیت علم در آموزش الهیات، راهبردهای تدریس موثر در آموزش الهیات، طراحی آموزشی در آموزش الهیات، ارزشیابی در آموزش الهیات، طراحی واحد یادگیری در آموزش الهیات، بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش الهیات، نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفه ای مرتبط با pck، کج فهمی های رایج در آموزش الهیات، نقش پژوهش های معلم محور (اقدام پژوهی، درس پژوهی، روایت پژوهی) در رشد حرفه ای مرتبط باpck، الگوهای جهانی برای آموزش محتوا در آموزش الهیات، الگوهای تدریس برای آموزش محتوا در آموزش الهیات، الگوهای تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش محتوا در آموزش الهیات و آموزش الهیات با استفاده از سایر محیط های یادگیری (گردشگری علمی، موزه و ...) اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.