• سه‌شنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400052618678
  • خبرنگار : 30054

خشکشویی اینترنتی واش لین

خشکشویی اینترنتی واش لین

در چندین سال گذشته کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب و کارهای اینترنتی داده اند و رونق بسیار چشمگیری داشته اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام واش لین، یکی از این کسب و کارهای آنلاین خشکشویی اینترنتی است که ما در این مقاله قصد داریم در این باره اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

چرا باید از خشکشویی اینترنتی استفاده کنیم؟!

دلایل بسیاری وجود دارد تا شما را مجاب کند از خدمات خشکشویی آنلاین استفاده کنید، اما ۳ دلیل اصلی که باعث شده است افراد از خشک شویی اینترنتی استفاده کنند عبارتند از:

صرفه جویی در وقت

اگر شما ساکن شهرهای شلوغی مثل تهران هستید، قطعا از زمانی که پشت چراغ قرمز خیابان های این شهرها می گذرد آگاه هستید و همیشه به دنبال راهی برای نجات و دوری از این ترافیک ها هستید و از خرید مایحتاج زندگی گرفته تا خانه و ماشین را اینترنتی انجام می دهید قطعا با بهره مندی از خدمات خشکشویی آنلاین در تهران و یا هر شهر دیگری خیالتان بابت شست و شوی البسه خود و خانواده تان، پرده های منزلتان و ... نیز راحت می شود و زمانی که باید صرف رفت و آمد به خشکشویی می کردید را می توانید صرف امور مهم تر زندگی خود کنید و به خاطر این موضوع از کارهایتان عقب نمانید.

صرفه جویی در هزینه ها

با استفاده از خشکشویی اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در وقت در هزینه هایتان هم صرفه جویی می شود، به این صورت که هزینه مربوط به مصرف سوخت وسیله نقلیه تان در جیبتان می ماند و همچنین به دلیل زیاد بودن رقبا در این حوزه، سیاست صاحبان خشکشویی برای ماندن در این چرخه رقابت، قیمت های کم و ارزان است.

جا به جایی آسان

تصور کنید می خواهید پرده منزلتان را به خشکشویی بدهید، اصولا پرده های منازل بزرگ و سنگین هستید و جابه جایی آنها بسیار سخت است. اما در صورتی که به خشکشویی های آنلاین مراجعه کنید این مشکل از دوش شما برداشته می شود.

کارکرد خشکشویی آنلاین چگونه است؟

قطعا برای شما هم پیش آمده است که لباس ها یا وسایل منزلتان دچار لکه هایی شده اند که قادر به پاک کردن آنها نیستید و بسیاری از روش ها را هم امتحان کرده اید، اما هیچکدام موثر نبوده اند! در این صورت بهره مندی از خدمات خشکشویی می تواند مشکل شما را حل کند.
خشکشویی با داشتن تجهیزات تخصصی، بدون اینکه به لباس های شما آسیب برساند، لکه ها را کاملا از بین می برد. در خشکشویی ها البسه و وسایل منزل شما با طی مراحل آبشویی، خشکشویی، بخارشویی و اتوشویی تمیز می شوند.
در مرحله خشکشویی لباس ها، بدون نیاز به آب و توسط حلال های غیرطبی و سایر مواد لکه بری و تمیز می شوند، که از جمله جدیدترین موادی که در خشکشویی لباس استفاده می شود می توان به دی اکسیدکربن و هیدروکربن اشاره کرد.

در چندین سال گذشته خشکشویی های اینترنتی بسیاری در شهر تهران فعال شده اند و نسبت به سایر شهرها بیشترین تعداد خشکشویی های اینترنتی در تهران است و قیمت خشکشویی آنلاین تقریبا برابر با خشکشویی های سنتی است و هر ساله تغییرات بسیار جزئی دارد.

تاریخچه خشکشویی

در سال ۱۸۵۵ فردی به اسم جولی که یکی از کارخانه دارهای فرانسه بود، به صورت کاملا تصادفی متوجه شد سفره اش پس از واژگونی چراغ نفت روی آن تمیزتر شد. و به این ترتیب جولی تصمیم گرفت سرویس جدیدی را ارائه دهد و آن را خشکشویی نامید. 
در اوایل کار از تمیزکننده های خشک و انواع حلال ها اعم از بنزین و نفت برای شستشو و لکه بری استفاده می کرد اما پس از پایان جنگ جهانی دوم از حلال های مصنوعی و قوی مانند تتراکلرید کربن و تری کلرواتیلن استفاده کرد. این ماده علاوه براینکه ایمن تر بود سریعتر نیز عمل می کرد.
با گسترش این صنعت در جای جای این کره خاکی به عنوان کسب و کاری که شستشوی لباس و وسایل خانه را سریع و تمیز ارائه می دهد تبدیل به چیزی شد که الان می بینیم.

مراحل کار در خشکشویی اینترنتی واش لین


مرحله ۱: ثبت سفارش

با تماس تلفنی یا از طریق وب سایت، اپلیکشین و یا ربات تلگرام سفارش خود را ثبت کنید.

مرحله ۲: دریافت رایگان البسه

همکاران ما در زمانی که از قبل تعیین شده است به آدرسی که شما مشخص کردید اعزام می شوند و پس از دریافت البسه رسید آن را به شما تحویل می دهند.

مرحله ۳: عملیات خشکشویی

این مرحله با بهترین تجهیزات و مواد انجام شده و البسه شما آماده تحویل می شود.

مرحله ۴: تحویل رایگان البسه

پس از هماهنگی با شما، البسه در زمان تعیین شده به آدرس شما ارسال می شود.

تیم حرفه ای ما در واش لین از اولین خشکشویی آنلاین در تهران هستند که هر کدام از خدمات خشکشویی، اتوشویی، لکه بری، اتوکشی، سفیدشویی و .... با بهترین موادی که به الیاف و بافت البسه شما آسیب نرساند انجام می دهند. همچنین این مرکز با بهره مندی از تخصصی ترین دستگاه ها درصد آسیب رسانی به البسه شما را به صفر می رسانند و با بیمه واش لین خیالتان بابت خراب نشدن لباس هایتان راحت است. پس از تکمیل فرایند خشک شویی، لکه بری، اتوشویی و ... لباس های تمیز و بدون لکه در بسته های مخصوص در موعد تعیین شده به درب منزل یا محل کار شما ارسال می شود.
همچنین خشکشویی آنلاین واش لین تمام خدمات خود را ضمانت می کند، به این صورت که اگر شما از کیفیت خدمات رضایت نداشته باشید، به سرعت همکاران ما برای انجام دوباره خدمات نزد شما حاضر می شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha