• سه‌شنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400052618783
  • خبرنگار : 71496

جهاد اسلامی فلسطین به ملت افغانستان تبریک گفت

جهاد اسلامی فلسطین به ملت افغانستان تبریک گفت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مردم افغانستان آزادی خاک کشورشان از اشغالگران آمریکایی و غربی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از عربی 21، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: به مردم عزیز افغانستان آزاد شدن خاک کشورشان از اشغال آمریکا و غرب را تبریک می‌گوییم.

جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود آورد: مردم مسلمان افغانستان بزرگترین دلاوری‌های جهادی علیه تمامی مهاجمان را در تاریخ شریف خود رقم زدند.

با وجود مبالغ چند میلیارد دلاری که آمریکا و پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در طول تقریبا ۲۰ سال گذشته برای ایجاد نیروهای امنیتی افغانستان هزینه کردند، طالبان در کمتر از یک هفته کنترل کل این کشور را به دست گرفت. در واقع طالبان از مه گذشته همزمان با آغاز مرحله آخر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان که قرار است تا ۳۱ اوت جاری به پایان برسد، گسترش نفوذ خود در افغانستان را آغاز کرد.

جنبش حماس نیز روز دوشنبه در بیانیه‌ای به ملت افغانستان برای "شکست اشغالگران آمریکایی" در خاکشان و به طالبان این پیروزی را تبریک گفته بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۲

کدام تبریک به یک عده مردم بدبخت بی عرضه تبریک می گویید کدام جهاد؟

avatar

مردومی‌افغنستان‌دیگ‌گولی‌خاریجی‌رانه‌خورد

avatar

مردومی‌افغنستان‌دیگ‌گولی‌خاریجی‌رانه‌خورد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۶ ۱۷:۴۱

اگر همکاری خود امریکا در ازادی زندانیان طالبان و دستور به غنی مبنی به سنگ اندازی پیش پای نیروهای امنیتی و مردمی در مقابله با طالبان و واگذاری راحت قدرت که حتی خود طالبان هم شگفت زده شدند و همکاری پاکستان ، ایران و ... هرکدام بنا به مصالحی نبود ، این گروهک ناچیز نمی توانست عرض اندام کند چه برسد به گرفتن یک کشور

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۶ ۱۹:۳۴

این ها یا دیوانه اند یا خودشان را زده اند به دیوانگی احمق اگر مردم ما خوشحال بودند نیازی نبود سوار چرخ هواپیما گردند تا کشته شوند نفهم . بیشعور .