• سه‌شنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400052618841
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

در خراسان‌جنوبی؛

۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: مجموع کمک بلاعوض و تسهیلات به افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی از ابتدای سال تا کنون ۱۴۰ میلیارد تومان است.

مهدی هنری، امروز سه شنبه ۲۶ مرداد به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) چهارمین مرحله نهضت کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ در ایام دهه اول محرم اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان‌ کرد: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت این مرحله نیز با محوریت مساجد و هیئت مذهبی برگزار می‌شود و با هماهنگی همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی مؤسسات خیریه و با کمک گروه‌های جهادی جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی انجام می‌شود.

هنری افزود: با توجه به اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی، خانواده‌های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا در اولویت کمک‌های معیشتی قرار خواهند داشت.

وی گفت: ستادهای شهرستانی نهضت کمک مؤمنانه و جلسات هماهنگی بین ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسانی، امامان جمعه و فرمانداران با دبیری مجموعه سپاه برگزار و توزیع کمک‌ها در شهرستان‌ها نیز آغاز شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد استانی نیز مانند کمیته آموزش و پرورش، آزادسازی زندانیان، بهداشت و درمان، نیروهای مسلح، اشتغال و … در این مرحله برنامه‌های ویژه کمیته را اجرایی خواهند کرد.

هنری افزود: همچنین با هماهنگی صورت گرفته از ظرفیت گروه‌های جهادی فنی مهارتی، تخصصی و پزشکی نیز در سطح استان استفاده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ایام محرم و نذورات مردمی با هماهنگی صورت گرفته با هیئت مذهبی و فرهنگ سازی بین مردم روستاها و شهرها بخشی از نذورات تبدیل به بسته‌های حمایتی و یا سایر کمک‌های مورد نیاز مردم خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کلیه مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به تمامی پایگاه‌های بسیج در مساجد و حوزه‌ها تحویل دهند.

هنری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا قبل از آغاز ماه محرم با کمک همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی، خیرین و مردم، ۱۰۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض و همچنین ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده و جمع کمک‌های بلاعوض و تسهیلاتی به حدود ۱۴۰ میلیارد تومان در استان رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha