• پنجشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400052819590
  • خبرنگار : 90047

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

وحید نوری: دوست دارم اولین تجربه حضورم در پارالمپیک با مدال طلا باشد

وحید نوری: دوست دارم اولین تجربه حضورم در پارالمپیک با مدال طلا باشد

جودوکار پارالمپیکی در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم گفت: از این که در رویداد بزرگی همچون پارالمپیک شرکت می کنم هیجان خاصی دارم و امیدوارم اولین تجربه حضورم با مدال طلا باشد.

وحید نوری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: مدت ۲ هفته است که در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده و فرهاد معابی پیگیری می کنم و شرایط از هر نظر راضی کننده است. البته ۲ کیلو اضافه وزن دارم که با رژیم غذایی در توکیو به وزن اصلی خود (منهای ۹۰ کیلوگرم) خواهم رسید.

وی در ارزیابی از حریفان پارالمپیکی خود گفت: تمام حریفان این وزن دارای مدال پارالمپیک و رنکینگ اول تا هفتم جهان را دارند که سخت ترین آنها اوکراین رنکینگ اول دنیا و روسیه، ازبکستان و قزاقستان که در رنکینگ سوم تا پنجم جهان قرار دارند.

نوری همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو افزود: ۲ سال است که به طور پی در پی تمرین می کنم، البته چند ماهی در تمریناتم به دلیل کرونا وقفه ایجاد شد اما با حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌ نابینایان و کم بینایان و با تلاش های محمدرضا حاج یوسف زاده (سرمربی) و فرهاد معابی (مربی) این وقفه جبران شد و الان در شرایط آمادگی بسیار خوبی قرار دارم.

این جودوکار پارالمپیکی درباره حس خود برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو برای اولین بار، گفت: حضور در چنین رویداد بزرگی هیجان خاصی دارد و دوست دارم اولین تجربه حضورم در پارالمپیک با مدال طلا باشد.

نوری در پایان گفت: اردوهای خوبی را تا به امروز پشت سر گذاشتیم و هیچ کمبودی از نظر امکانات و تجهیزات وجود نداشت، امیدوارم‌ با کسب خوشرنگ ترین مدال زحمات کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون را جبران کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۸ ۱۳:۳۷

آیا جودوکاران سایر کشورها در پارالمپیک هم مانند تیم ایران خوب می بینند و موقع "بینایی سنجی" از قطره نابینایی استفاده میکنند تا مجوز شرکت در مسابقات نابینایان رو دریافت کنند ؟