• جمعه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400052920179

یک مسئول در فارس اعلام کرد:

فراخوان گروه‌های جهادی برای کمک به واکسیناسیون در فارس

فراخوان گروه‌های جهادی برای کمک به واکسیناسیون در فارس

ایسنا/فارس مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس از فراخوان مجدد گروه‌های جهادی فعال در این استان برای همکاری در انجام واکسیناسیون، فعالیت در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی و دیگر حوزه‌ها در زمینه مقابله با کروناویروس خبر داد.

مجتبی صفری با بیان اینکه در حال فراخوان مجدد از گروه‌های جهادی برای واکسیناسیون، درمانگاه‌ها و مراکز دیگر که نیروی داوطلب نیاز دارند هستیم، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر به‌کارگیری همه توان نیروها همزمان شد، کار را تسریع کردیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی فارس، او با بیان اینکه این فرخوان به صورت استانی است، تاکید کرد: از همه نقاط استان متقاضیان و گروه‌های جهادی می‌توانند ثبت‌نام کرده و با بیان نوع خدمتی که می‌توانند ارائه دهند و منطقه خدمتی، به کانون بسیج چامعه پزشکی در همان شهرستان معرفی می‌شوند.

مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس با تأکید بر اینکه هر فردی با هر تخصصی و یا حتی بدون تخصص و برای خدمت می‌تواند در این فراخوان شرکت کند، ادامه داد: حتی نیرو برای همراه بیمار هم نیاز است که می‌توانیم از نیروهای جهادی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه هم‌اکنون گروه‌های جهادی مستقل، بسیج محلات و دانشجویی با عناوین مختلف در حال فعالیت در مراکز درمانی هستند، ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی استان فارس هم با ۱۴ گروه جهادی، به صورت پراکنده در سطح استان و بسته به نیاز مراکز در حال ارائه خدمت هستند.

صفری گفت: علاقه‌مندان خدمت‌ به بیماران و همراهی و کمک به کادر درمان، کنترل و پیشگیری از کرونا، با توجه به تخصص خود، از طریق لینک http://sbjpfars.sums.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha