• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400053020428
  • خبرنگار : 50177

مسئول ستاد کرونای کمیسیون بهداشت مجلس:

تبدیل وضعیت پرسنل حوزه بهداشت و درمان درگیر با کرونا را به دولت و مجلس پیشنهاد دادیم

تبدیل وضعیت پرسنل حوزه بهداشت و درمان درگیر با کرونا را به دولت و مجلس پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان مسئول ستاد کرونای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت پرسنل حوزه بهداشت و درمان درگیر با کرونا را پیشنهاد دادیم؛ چنانچه پذیرفته شود این مهم انجام خواهد شد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این شرایط کرونایی بیشترین فشار ناشی از شیوع بیماری کووید-۱۹ به افراد فعال در نظام سلامت وارد شد که به طور مستقیم با بیماران کرونایی ارتباط دارند و احتمال سرایت و ابتلا به این بیماری در بین آنها زیاد است.

وی اضافه کرد: برای تشویق این افراد زحمتکش و فداکار ضرورت دارد که از اهرم‌های تشویقی برای آنان استفاده شود.

مسئول ستاد کرونای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: زمانیکه ستاد کرونا که تشکیل شد از همه صاحب‌نظران دعوت گرفتیم که متنی را برای روسای جمهوری و مجلس ارسال که برای تصمیم‌گیری فوری در مورد پیک پنجم گرفته شود

ابراهیمی بیان کرد: در تبادل نظری که با این مسئولان داشتیم مبنا را بر این گذاشتیم که به صورت تشویقی برای پرسنل حوزه بهداشت و درمان که هم‌اکنون درگیر کرونا هستند یکی سری اقدامات از جمله پرداخت معوقات و مطالبات آنان، ماموریت و اضافه کار انجام شود.

وی عنوان کرد: همچنین تبدیل وضعیت پرسنل حوزه بهداشت و درمان به قراردادی، پیمانی و رسمی را پیشنهاد دادیم و مصوبه ستاد کرونای مجلس است و چنانچه پذیرفته شود این مهم انجام خواهد شد.

مسئول ستاد کرونای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به دولت پیشنهاد دادیم که با توجه به اینکه پرسنل بهداشت و درمان در معرض خطر کرونا هستند ضرورت دارد که تبدیل وضعیت داده و به قراردادی، پیمانی و رسمی تبدیل شوند.

ابراهیمی گفت: برنامه‌های حمایتی به فعالان عرصه سلامت باید به دور از هرگونه تبعیض انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha