• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400053020472
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در محدودیت های کرونایی چند روز اخیر؛

کدام خودروها بیشترین تردد را در راه‌های اصفهان داشته‌اند؟

کدام خودروها بیشترین تردد را در راه‌های اصفهان داشته‌اند؟

ایسنا/اصفهان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به آمار تردد خودروها در راه های استان از مجموع ۱۴۶ تردد شمار، گفت: تردد خودروها در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مرداد ماه ۳۰ درصد کمتر شده است و طی این مدت، خودروهای با پلاک تهران در میان تمام استان ها در محدودیت های کرونایی بیشترین سفر را به اصفهان داشته اند.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره تردد خودروها در راه های استان طی چند روز تعطیلات و محدودیت های اخیر، اظهار کرد: مجموع کل تردد در راه های استان اصفهان از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ مرداد ماه ۴ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۴۹۸ وسیله نقلیه بوده که نسبت به بازه مشابه هفته گذشته میزان ترددها ۳۰ درصد کمتر شده است.

وی افزود: مجموع تردد خودروها طی روز گذشته (جمعه- ۲۹ مرداد ماه) ۵۷۳ هزار و ۲۰ خودرو بود که نسبت به آمار تردد روز قبل تر خود (پنجشنبه- ۲۸ مرداد ماه) میزان ترددها ۴۶ درصد بیشتر بود.

وی ادامه داد: میزان تردد خودروهای ورودی در راه های استان طی روز گذشته ۳۸ هزار و ۶۳۴ خودرو بود که نسبت به روز پنجشنبه ۸۸ درصد خودروهای ورودی پلاک غیربومی به استان بیشتر شده است که علت اصلی آن ناشی از بازگشت به مبادی داخل استان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنین اضافه کرد: میزان تردد خروجی در راه های استان در روز گذشته ۳۵ هزار و ۳۹۱ مورد بود که نسبت به روز پنجشنبه ۸۲ درصد خروجی خودروها از استان افزایش داشت.

وی با اشاره به بیشترین تردد خودروهای غیربومی در راه های استان اصفهان، گفت: طی این مدت در میان خودروهای با پلاک غیربومی به ترتیب خودروهای پلاک تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد، خراسان رضوی، کرمان و قم بیشترین تردد را در راه های استان اصفهان داشته اند.

صلواتی همچنین یادآور شد: ۶۴.۹ درصد تردد در راه های استان اصفهان داخل استانی و مربوط به پلاک های اصفهان بوده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha