• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400053020571
  • خبرنگار : 71402

زندگی لوکس پسر اشرف غنی در آمریکا + تصاویر

زندگی لوکس پسر اشرف غنی در آمریکا + تصاویر

پسر اشرف غنی که ساکن آمریکاست و زندگی مجللی در یکی از محله‌های لوکس واشنگتن دی.سی دارد، نمی‌خواهد به تحولات و بحران افغانستان واکنشی نشان دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه دیلی میل در گزارشی فاش کرد، «طارق غنی»، پسر رئیس جمهوری فراری افغانستان که نمی‌خواهد درباره بحران کنونی در این کشور جنگ‌زده اظهارنظر کند، استاد رشته اقتصاد است و در محله خوشنام واشنگتن دی.سی در خانه‌ای ۱.۲ میلیون دلاری سکونت دارد.

زندگی مجلل پسر ۳۹ ساله اشرف غنی در شرایطی در جریان است که خیابان‌های کابل به موجب تسلط طالبان و آغاز حکمرانی آنها در رعب و وحشت به سر می‌برد. طارق غنی به همراه همسرش الیزابت پیرسون، خانه مجلل و سرخ رنگی به ارزش ۱.۲ میلیون دلار در یک مایلی ساختمان کنگره آمریکا در محله جذاب واشنگتن دی.سی دارند.  

این زوج خانه سه خوابه خودشان را در سال ۲۰۱۸ به قیمت ۹۵۹ هزار دلار خریداری کردند و ارزش ملک آنها از زمان آغاز پاندمی کرونا افزایش یافته است. متوسط قیمت املاک و مستغلات این منطقه در هفت درصد برتر این کشور است. طارق که متولد ایالات متحده است، در مریلند به همراه اشرف غنی، رولا، مادر لبنانی و خواهر ۴۳ ساله‌اش مریم بزرگ شد و دیلی میل فاش کرد که او از طرفداران پر و پا قرص فشن و مد در بروکلین است.

او به تازگی پس از دو سال فعالیت به عنوان اقتصاددان ارشد گروه بین‌المللی بحران به استادی برگشت. این گروه خود را "مستقل، سازمانی غیر انتفاعی و غیر دولتی متعهد به جلوگیری و حل درگیری‌های مرگبار" توصیف می‌کند. و این پس از انبوهی از دستاوردهای برجسته دانشگاهی و ارتباط با سایر نهادهای برجسته مرتبط با معتبرترین دانشگاه‌های این کشور است.

این سازمان برای همکاری او با مرکز توسعه جهانی -یک اندیشکده غیر انتفاعی مستقر در واشنگتن دی.سی و لندن- نوشت: "تعهد طارق غنی به رفاه جهانی و ریشه‌کن کردن فقر تنها بخشی از شخصیت او نیست، بلکه بخش بزرگی از جایی است که او از آنجا آمده است. او در حالی که در دانشگاه استنفورد تحصیل می‌کرد، یک سال مرخصی گرفت و در افغانستان زندگی کرد و به عنوان دستیار پدرش اشرف غنی که پس از سقوط طالبان وزیر دارایی بود، خدمت کرد. مشاهده روند ملت‌سازی در یک وضعیت شکننده به وضوح تأثیر عمیقی بر او داشت و این به عنوان جنبه‌ای تعیین‌کننده از حرفه کاری او عمل می‌کند."

با وجود این میراث غرورآمیز، تخصص و سابقه مبارزه برای جلوگیری از جنگ، وقتی دیلی میل برای کسب نظر از او به منزلش رفت، او صراحتا از بحث در مورد وضعیت پیش آمده در افغانستان خودداری کرد. او با جدیت و قاطعیت گفت "نه" و درب منزلش را بست.

چند ساعت بعد، او در محله پرتجمل لوگان سیرکل در واشنگتن دی.سی در حال وقت گذرانی دیده شد. او به یک فروشگاه ساعت و چرم رفت و بعد در کافه‌ای نشست. یکی از دوستانش هم بعدا به او ملحق شد.

به دنبال جدایی دو ساله او از دانشگاه، طارق غنی اکنون به نقش سابق خود به عنوان استادیار استراتژی در دانشگاه خصوصی واشنگتن در سن لویی بازگشته است و در دانشکده بازرگانی "اُلین" سخنرانی می‌کند.

او مدرک کارشناسی خود را در زمینه امنیت بین‌الملل از دانشگاه استنفورد دریافت کرد و سپس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشکده بازرگانی هاس دانشگاه برکلی کالیفرنیا، که همسرش هم در آنجا تحصیل کرده بود، فارغ التحصیل شد.

همسر طارق، مدیر اجرایی سناتور الیزابت وارن دموکرات است. او پیش از آن به عنوان مشاور سیاسی حوزه سلامت و اقتصاد فعالیت میکرد. او همچنین مانند بیل کلینتون، رئیس جمهوری سابق آمریکا موفق به دریافت بورس تحصیلی رودز برای تحصیل در دانشگاه آکسفورد شد.

طارق و خواهرش مریم تا سال ۲۰۰۲ که پدرشان در دوران ریاست جمهوری حامد کرزای به عنوان وزیر دارایی انتخاب شود، در تبعید بودند. اما اشرف غنی بعد از تصرف کابل به دست طالبان به دنبال اعلام برنامه خروج نظامیان آمریکایی به دست جو بایدن از این کشور فرار کرد و به دنبال آن صحنه‌های دلخراشی از فرار شهروندان افغان دیده شد.

منابع روسی مدعی شدند که اشرف غنی با ۱۶۹ میلیون دلار پول نقد و چهار خودرو کشورش را ترک کرده است. این منابع همچنین گفتند که مقادیری از این پول جا ماند چون بالگرد اشرف غنی جای کافی نداشت. غنی ۷۲ ساله که ظاهرا در امارات به سر میبرد، در پیامی ویدیویی خروج از کشورش به همراه پول را تکذیب کرد و آن را "ترور شخصیت" خواند. او گفت افغانستان را ترک کرد تا کشتار به راه نیفتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۲

فکرمیکردم فقط پسران ودختران مسؤلین ما درخارج زحمت میکشند وپول میفرستند به کشور پسر اشرف غنی هم بله

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۰۰

از همونجا واسه مردم دعا کن که انشاالله بهشت نصیب شون بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۴

خداییش ناحق نگفته باشیم این کمی درس خونده لااقل، آقا زاده های ما همونم بلد نیستن، خب البته پدراشون پول می‌فرستند که خب همونم کافیه، پول بیت‌المال هست که خب باشه، پهلوان زنده رو عشقه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۲:۳۸

بزار دلار امریکا را اینقدر خرج کنن تا تموم کنن دلاراشونو

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۲:۴۱

آقا سعید اصفهان،،، این پسره غنی است نه پسر گدا ، پس میخاستی مثل ماها مستاجر باشه ، درس هم که خونده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۳

نه آقا با شما کنار نیامده حالا شده زندگی لوکس همه جارو حساب کرده بودین غیر از اینجا رو برین ببینین پنج شیررو می‌خوان چه کار کنین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۰۱

شانس

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۵

توی ایران از این ها زیاد هست به اسم آقا زاده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۰۴

این لااقل اسم باباش غنی است، آقا زاده های ایران حتی اون اسم هم نداشتن و این شدن، خب البته پول مفت و دل بی رحم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۹

این لوکس بود شما که دارین کل کشور رو می خورین و سیر نمی شین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۰۷

خدا را شکر تو کشور اسلامی ایران از این چیزها نیست، اونها که اینطوری هستن دین ندارن، و خدا را شکر تو کشور ما دین پابرجاست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۲۴

مثل آقا زاده های خودمون با ایران کاری ندارن ولی فقط دلار میگیرن ما دعا می کنیم که زندگی آرام داشته باشن و از اونا می‌خواهیم که واسه رفتن بهشت برامون دعا کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۰

چی میگی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۲

عالی بود حرفتون

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۲۶

مال خودمون رو هم بذارین بد نیست. خودمون هم از این نمونه ها به وفور داریم.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۰

Dnaبگیرن معلوم میشه که مال اشرف غنی نیست😂

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۶

پسر اشرف کنار خواهرش

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۶

تو کل دنیا بیچاره مردم عوام برای چندرغاز پول از اول صبح میزنن بیرون و مسئولین با بچه هاشون حال ثروت کشورشون رو میبرن.نظام برده داری تو دنیا فقط اسما برداشته شده.ما برده ایم و مسئولین و ...زاده هاشون ارباب

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۲۳

آفرین کاملا درسته ، لپ کلام رو گفتی صد آفرین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۰۴

احسنت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۹

مسئولین محترم ما هم مگه اینطور نیستند،میشه لطف کنید تصویر اونارو هم بفرستید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۹

مانند فرزندان مسئولان کشور که در خارج به راحتی زندگی می کنند . فرزندان آنها در رفاه کامل در خارج زندگی می کنند ولی مردم در کشور هزاران مشکل دارند مسئولان برای اینکه جای داشته باشند فرزندان خود را به خارج می فرستند . البته نا گفته نماند کشورهای غربی با این گونه مسئولان زد وبند دارند یعنی این بازی دو سر باخت برای مردم کشور می باشد .هم از طرف کشورهای خارجی و هم از سوی دولت مردان داخلی تحت فشار هستند و به سختی گذران زندگی می کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۰

نوش جانش

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۲

نمیدونم شلوارک و دمپایی این بابا باعث شده فکر کنید خیلی لوکسه یا اون خونه فسقلی؟ زندگی ایشون با توجه به استانداردهای آمریکایی ، کاملا در سطح طبقه متوسط رو به پایین قرار داره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۴

دست بردار چرا اینقدر بزرگش میکنی، به این خونه میگی لوکس، پس خونه آقازاده های ما چی. یک سری به آگهی های دیوار بزن تا دلت بخواد آپارتمانهای لوکس با قیمت های بالای ۴۰ میلیارد تومن هست. خونه این بنده خدا که ۲۵ میلیارد می ارزه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۴

لعنت خدا ورسولش بر این خائن وطن فروش☺

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۰۵

لعنت به خانواده اشرف غنی ماه ۵ملیون دلار ازگمرکات افغانستان جمع می کرد می‌فرستاد برای بچه‌ها ش

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۳۸

لعنت خدا بر تمام خائنین وطن فروش و ظالم دنیا چه شرقی چه غربی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۶

همه دیکتاتورهاهمینن یاتوآمریکا هستن یاتوانگلیس نوه هاشونم میرن توانگلیس بدنیامیارن همه بدبختی ماجهان سومی هاهمینه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۲

این چیش لوکس بود؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۲

نه اینکه مال ما الان دارن تو کانادا و امریکا وووووو برای اسایش مردم تلاش میکنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۱:۲۲

خداوند خانه اشرف غنی را خراب کند افغانستان تباه برباد کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۲

یک سوزن به خود و یک جوالدوز به دیگران ایسنا! زاده‌های وطنی را فراموش کردی!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۷

فرزند مسولان کشور ما از اين بدتر نباشند بهتر نيستند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۰۶

خانه اش کوچیکه ، لوستراشونم مالی نیست ، من که نپسندیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۰۸

تعجب نکنید ی نگاه به مملکت خودمون بکنید. افغانستان است وهمین بیچاره اونم خودش تحصیلکرده خودش کار می کنه زمانی که آقای خاوری 3هزار میلیارد پول برد کانادا همه لرستان ما رو می شد بخری

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۱:۰۳

درودبرشما کاملا درست گفتی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۱۰

از زندگی لوکس آقا زاده ها هم بگذارین ضمن اینکه این لوکس نبود معمولی بود انگاار تو پایین شهر تهرانه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۱۹

ننگ باباها شده اند این آقا زاده ها. رسوا کننده ی شعار دهندگان.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۲۷

اشرف غنی به ربطی نداره لطفا رندگی لوکس آقازادها درآمریکا انگلستان کانادا استرالیاوغیره رابه تصویر بکشید اقلا هم وطنانمان در خارج از کشور ببینیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۲

نه اینکه پسران خودتون اونجا کارگری میکنن نگو خبر نداری که.........

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۳

بدبخت کدوم.زندگی اشرافی؟؟زندگی عادی داره که

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۵

ازنظرشمااین زندگی اشرافیه؟؟هرننه قمری امروزمیتنونه دیگه بره امریکا...لباسهاش هم که درحدمعمولیه ..بنده خدا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۶

این برای ما که تو این مملکت داریم زندگی لوکس حساب میشه و گرنه ور همه جای دنیا ی خونه و ی ماشین و حقوق خوب جز ملزومات اولیه زندگی حساب میشه ، بیخودی اغراق نکنید ، راستی از فرزندان مدیران خودمون چه خبر .... اول ی سورن به خودتون بزنید بعدش ی جوال دوز به مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۱:۵۰

والا بخدا چشمشون افتاده به اون بنده خدا از بس ندید بدین یا حسودن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۷

از اشراف زاده‌های خودمون هم عکس بزار که مردم خودمون گرسنه هستن و اونا اونور آب دارن چطور زندگی میکنن البته اگر وجدان دارید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۰

والا بخدا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۲

مطمئنا آقازاده های ما با ایشون فرق دارند ایشون تو دانشگاه تدریس می کنه و برای خودش درآمدی داره. آقا زاده های ما فقط فسق و فجور می کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۷

ای وطن فروش نویسنده متن، به زندگی و ارزش ملک پسر اشرف غنی می پردازی ولی به زندگی و مال اموال بسیاری از فرزندان مسئولین مملکت ما که در اروپا و آمریکا و کانادا و جزایر ایکس و ایگرک در اثنی نقاط دنیا با پولهای برده شده از ایرانیان فلک زده خارج شده آنوقت نمی پردازی ؟ ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۴۲

به نظر من شلوارک پوشیدن و داخل خونه بنده خدا را نشون دادن دلیلی بر لوکس زندگی کردن نمیشه . تازه پدر این بنده خدا رییس جمهور کشورش بوده راست میگین زندگی لاکچری فرزند معاون فلان وزیر و یا فرزند نماینده چند دوره مجلس در کشورهای غربی را نشون بدید که ببینیم کدوم لاکچری تر هستن بماند فرزندان وزیران و ...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۴۶

والا کجاش این لوکس بود، بنده خدا خونش که معمولی بو. اتاق تی ویش که ی زره بود، حالا ی شلوارک پوشیده با عینک افتابی، شد لوکس،!!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۴۸

دیگ به دیگ میگه روت سیاه .....آخه با اینهمه سوژه دور و برت رفتی سراغ اشرف غنی ؟!!!!!! بانک‌ها مرغ همسایه برات غازه ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۴۸

از ی چیزش خوشم اومد اینجا هم چک میکنه کوچه های افغانستانه با شلوار پاچه کوتاه و دمپایی انگشتی را می‌ره اون ۴۰۰ سال دیگه میشه آمریکایی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۰

ولله هرچی نگاه میکنم زندگی عادی داره بدبخت چرا علکی گیر دادید بهش‌‌..؟ ولله بگرد آقازادهای خودمون نمیرسه اصلا دربرابر اونا درویشی بیش نیست بازم دمش گرم بابا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۱

حالا خدا وکیلی از رو عکسهای منزل ایشون، این مدل خونه زندگی تو آمریکا لوکس محسوب نمیشه ها ! حالا خودتون بهتر می دونید. زندگی آقا زاده های خودمون چیه اگه این لوکسه ؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۵

بیچاره مردم افغانستان

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۰۴

آخه این کجاش لوکسه ای خدااااا چرا چیزای الکی تایپ میکنید ک توجه همه روی این موضوع جلب شه ،،،، فکر کردم کاخ سفید زندگی می‌کنه طوری ک داخل خبرها بود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۰۶

هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد در خرابات بگوئید که هوشیار کجاست 💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۲۱

خخخخ..تو کجایی دیگه..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۱

اول اینکه همچین زندگیش نسبت به آقازاده های بیکار ما، همچین لاکچری هم نیست دوم ایشون استادیار دانشگاه هست اونجا پس داره یک زحمتی می‌کشه سوم اون کسی که نوشته اگر آزمایش DNA بده معلوم میشه از اشرف غنی نیست اگر خدا رو قبول داری و به جو وجدان داری برو توبه کن.آینده خودشونه به خودشون مربوطه ایران هم وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی داره می دونه چکار کنه. به نظر بنده اگر یک عده لطف کنند و در زمینه ای که مطلع نیستند اظهار نظر نکنند امورات جهان لنگ نمی مونه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۲

بچه رئس جمهور زیاد کسی نمیتونه گیر بهش بده مابچه اداره اب فاضلابمون زندگی لاکچری داره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۱

خیلیم پولداربنظرنمیاد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۲

همیشه ملت گفته اند و تاریخ نشان داده به اینهایی که فرزندانشان در خارج هستند نباید مسیولیت داده شود چون خیانت می کنند آنها اگر دلسوز مردم بودند فرزندانشان با فرزندان اکثریت مردمشان فرق نمی کرد و در کشور خودشان بودند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۷

ما را قرصی نان وقدحی شیر شتر کفایت میکند، خداوند مسئولین ما را حفظ کند ،والله با این نوناشون...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۸

این خونه بسیار کوچک حداقل چیزی هست که پسر یک رئیس جمهور میتونه داشته باشه،کجاش لوکس بود آخه؟کسی که چندین سال استاد دانشگاه بوده،رئیس جمهور هم نباشه میتونه این خونه رو برا پسرش بخره

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۸

من نمیدونم چرا اگر آمریکا بده ودشمن ما و مصبب گرانی وتحریم ها وبدبختی تمام کشورها هست تمامی اقا زاده های ایرانی ، افغانی عربی و... در اماکن در رفاه کامل هستند فقط ما بگیم مرگ بر آمریکا و اقا زاد ها حالش ببرند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۷

حرف حق ،،جواب نداره....زندگی راحت برای ما ملتِ ستمدیده حرام ست و برای مسئولین حلال....یاد شیخی افتادم که تو مسجد گفته بود هر کس فرش خونه اش نجس میشه؛قسمتی را که به نجاست آلوده میشود,,,را با قیچی ببرد..اما خونه خودش که رسیده بود؛ گفته بود برای اون توصیه برای مردم بود نه خودم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۷

پسر خوبی نشون میده من الان پرایدم. بفروشم میتونم خونه اش رو بخرم از زرف من حلالش اقا زاده های ما میبینی یه استان فروختنو رفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۰:۲۹

اگه بپرسی مستر غنی جوابت میدن نداریم چون او الآن هم اسمشو عوض کرده هم خونشو وهم قیافشو کاسمتیک کرده. اینا برای وقت تلف کردنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۴۱

این چه خونه ای است خیلی فقیرانه حی اینچنان و اونچنان می نویسید خونه لوکس اینه ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۴۱

به نظر من اشرف غنی فاسد نبود چون امکان نداشت این خونه معمولی با شغل آبرومند خونه پسر یک رئیس جمهور فاسد باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۴۴

همچین خونه لوکسی هم نبود ضمن اینکه خودش استاددانشگاهه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۴۵

مردم کشورمون آگاهیشون رفته بالا الان همه یک خواسته دارن لطفا به خواسته مردم عمل کنید ( از بچه های مسئولین کشور خودمون هم عکس و مطالب بزارین ) وقتی خودمون داریم چرا راه دور میریم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۰

لااقل سواد داره،متولد اونجاست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۰

لعنت بر اشرف غنی و خائنان و لعنت بر طالبان و پاکستان و آمریکا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۲

به ما چه که پسر اشرف غنی تو آنریکا جکار میکنه؟ مگه اینهمه فرزندان مسئولین تو خارج دارن با دلار 27 هزار تومنی و بسته بودن کالجها و مدارس و دانشگاها، باز هم حاظر نسدن به ایران برگردن مگه چیشون از پسر اشرف غنی کمتره.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۵

دمپائی و شلوارک و عکس دسته جمعی شد زندگی لوکس ؟ البته تا قبل از رئیس جمهور شدن باباش تو خواب هم نمیدید یکروز بشه اینجوری زندگی کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۷

دمت گرم طارق روزگار به کامت، هروقتملت عقب مانده افغانستان با عقاید ضد انسانی و دینی دست از جهل برداشتند و زندگی مدرن رو جایگزین سنتهای غلط با پیراهن های عهد بوق با ریش های دراز و نامرتب جایگزین کردند و بجای پناه بر اسلحه و افتخار به اسلحه در دست داشتن به قلم کتاب و موسیقی افتخار کردند آنوقت آنها هم مثل تو روی خوش زندگی را خواهند یافت، نوش جونت خلایق هرچه لایق

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۰۰

کسی که زحمت بکشه؛ زندگی سعادتمند حقشه......بورسیه دانشگاه را بگیری ؛ چیز کمی نیست...درآمدش را از علم و دانشی که کسب کرده؛ بدست میاره...چیش حرومه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۰۳

سلام افغانستان ،افغانی،مظلومیت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۰۵

کاری که شاه با ایران کرد!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۱۱

بابای شما رئیس جمهور بود لاکچری زندگی نمیکردید چرا دروغ میگین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۱۲

مگه خودمون آقازاده کم داریم توی آمریکا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۱۹

نه که توی کشور ما اصلا این چیزا نیست بعضی ضررها خودش منفعت حساب میشه وقتی که دلار های کشورت بیرون بلوکه میشن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۸

مدیونید اگر خدایی نکرده زندگی سوپراشرافی آقازاده های ما رو تو خارج نشون بدی...

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۰

اقا نمیخاد در مورد اقا زاده اونا اماربدین اقازاده های خودمون اینارو میزارن تو جیبشون

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۲

تا وقتی احمق ها (زیرهر پرچم)هستند ، شیادها حاکم وشادمان .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۲

اکثر آقازاده ها همین طوری هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۵

اشرف غنی که هیچوقت نگفت مرگ بر آمریکا هیچوقتم از دیوار سفارت بالا نرفت معصوم خانوم مارو چی میگین هم از دیوار بالا رفت هم مرگ بر آمریکا گفت هم پسرش اونجا لاکچری زندگی میکنه بابا رو رو برم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۶

یکی ازمعضلات کشورهای عقب مانده همینه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۲

اولاً که طرف استاد دانشگاه است.. خونه اش هم از حد استاد دانشگاه بیشتر نیست!!! توی باستی هیلز که نیست!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۸:۲۵

خبرگزاری وابسته همینه دیگه انتظاری نداریم ..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۰

همه کشورهای جهان سوم خانواده شون اونور دنیا لاکچری زندگی می کنند اگه اینجوری نبودن که کشورشون جهان سومی نمی شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۱

وقتیکه طالبان باباجونش راگرفتندوبه جرم دزدی وخیانت به مملکتش اعدام طالبانی کردن عکس العمل نشان خواهددادکمی صبوری کنیدخوایددید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۵

من بهتان قول میدم شرف غنی بی گناه هست و این طالبان گناهکار

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۱

چرا راه دور میرید همین ساشا سبحانی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۲

خوبه اوازجیب خودش خرج می کنه و درجات علمی را کسب کرده است.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۳

الا برکت الله

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۲۱

من می دونم با اینکه دخترم ولی اگه برگردم افغانستان طالبان دست کم برای پذیرایی من می فرستتم زیر خاک اونم زنده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۱۸

ایشون اقتصاددان واستادیار دانشگاه وهمسرش مشاورنماینده دومکرات و پدرش سال1975بورسیه تحصیلی میشه توبهترین دانشگاه آیا ایشون حقش یک زندگی معمولی هم نیست؟آقاپشت سیخ وسنگش نشسته ازجاش تکون نمیخوره اونموقع وایساده به زمین وزمون فحش میده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۳۶

ای نور به قبرت بباره بانوی بزرگ پروین اعتصامی که 80 سال پیش فوت کرده :پرسیدزان میانه یکی کودک یتیم؛کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست؛نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت وگفت؛این اشک دیده من وخون دل شماست؛مارابه رخت وچوب شبانی فریفته است ؛ این گرک سالهاست که با گله اشنا ست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۲:۴۶

واقعأ هم ادم تحصیل کرده ای هست ولی بخواهی حسابش رو بکنی همه تحصیل کرده ها تو امریکاهمچین خونه وپولی ندارند اونکه سناتور هست3روزمجلس امریکا تعطیل شد رفت تو صف برا گرفتن غذا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۲

عمدتا تلاش خودشون بوده هیچ سواستفاده ای از مردم افغانستان یا ثروتشان دیده نشد مین تااسمان باااقازاده های نامرد ایران فرق دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۲۱

پس این لاکچری ما خبر نداشتیم ؟؟؟ این حداقل زندگی یک آمریکایی دارای شغله

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۲۱

رییس همه این شغالا گرگ پیره الیزابت،بقول چرچیل ک میگف انگلیس اگه ازبین بره خیانت ازبین میره چون بخودشونم رحم نمیکنن،متاسفانه با همه کشوراهم پشت پرده دستش تو ی کاسس،همه جارو هم رهبری میکنه فقط در عجبم چرا عمرشون تموم نمیشه این گرگای درنده،ک اگه عدالتی هم باشه باید گریبان این درنده ها رو هم بگیره،ک تا الان ندیدیم همچین چیزی وخیلی چیزا زیر سوال رفته

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۲۲

کلا کشورای اسیای همینن بچه هاشون با پول ملت خوش میگذرونن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۳۴

چاقو دستش را نمی برد، گیرم طالبان اشرف غنی را اعدام کرد، سرنوشت افغانستان قبل از ظهور طالبان واشفال آمریکا نخواهد بود ناامنی وشکوفایی اقتصادی اونجا ودیگر کشورهای اسلامی ، با کرام کاتبین هست.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۴۸

همین دیگه دنیا تا بوده هم همین بوده

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۷:۵۶

سیاست یعنی دزدی و دروغ

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۰

بی خودی نیست برای در پست مقام ماندن خیلیها خون ملت خود را می ریزند وگر نه خدمت کردن که زورکی نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۵

خب که چی؟ الان ما چیکار کنیم؟ تا الان هیچی در مورد اشرف غنی و بچه هاش نگفتین حالا که از افغانستان رفتن و دیگه به هیچ جا مربوط نیستن نشونشون میدین؟ تا دیروز حرفای دخترشو پخش میکردین امروزم پسرش اگه بچه ی دیگه ای هم داره بگین ما در جریان باشیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۸

چرا آمریکای جنایتکار ملت ما را تحریم وحتی از رسیدن دارو به مردم ما جلوگیری می کند ولی فرزندان و وابستگان مسولین ما را با دل و جان می پذیرد و امنیت آنان را تضمین می کند آمریکا جواب دهد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۸

پس آقا زادگی فقط مختص ایران نیست مسولین واداده کدخدا پرست وغرب گدا یکی از ثمرات آن تولید آقا زادگی است اما از آن مهمتر فقر وفلاکت بی غیرتی هرج ومرج و... از دست آوردهای دیگر آن است باشد که عبرت بگیریم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۱۲

می‌گذرد، تاریخ ازشون به زشتی یاد خواهد کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۱۲

جلوی آقازاده‌ها ما درویشی بیش نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۱۹

تابوده همین بوده وتا هست همینه....

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۱۹

آقای رسانه شما آقا زادها را پوشش بدی کافیه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۲۴

آخیش خیالم راحت شد ، فقط مسئولین ما فرزندانشان در غرب زندگی نمیکنند ،..... آخیش ، آخیش ، آخیش راحت شدم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۲۷

اون پیراهن قرمزه انگار رامبد جوان خودمونه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۸:۳۴

حالا‌اشرف‌غنی‌وخانواده‌اش‌‌پیرهن‌عثمان‌شده‌اند.از...دزدیها‌چپاول‌منابع‌‌واختلاسها‌‌واقازاده‌ها‌‌‌چه‌خبر؟‌‌‌

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۰۳

ایرانیاحسودیتون شده بدجورمیسوزین

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۰۸

من فکر میکردم فرزندان مسئولان کشور ما فقط در خارج به سر می برند. نمیدونستم مسئولان خائن همه کشورها در خارج از کشور خودشون به سر می برند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۰۹

خیلیم خوبه نوش جونش شماهم هی افغانستان افغانستان نکنید دولت همه دارایی ملتو میبره اونجا به خودتون بیاید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۲۹

خدالعنت کنه همه ی کاخ نشین هایی که باخون مردم کاخ نشین شدن درهرکجای دنیا

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۵۱

این که گدایی بیش نیست اگه اشرف غنی ا۶۰ میلیون دلار داره آقا زاده های ما هر کدوم ۱۶۰ میلیارد دلار دارن اگه وجودش رو دارین عکس یکی از چند میلیون آقا زاده های ایرانیه عرب ال اصل رو نشون بدین!

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۵۳

مثل اینکه امریکا هم خیلی تورم بالاست ی خونه سه خوابه نیاز همه مردم.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۵۳

خوب به همین منوال از شیطان رجیم پست ترید اگه واسه مسئولان ایرانو نزارید تعدادشونم بشمارید تا ببینیم واسه دیگران بیشتره یا واسه آقایونی که مثلاً به بهشت و جهنم اعتقاد دارن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۵۶

بنده خدا در آ امریکا استاد دانشگاه بهتر از آ قا زاده های ماست که در خارج هیچ پولی ندارن جز کلکسیون ماشینهای گران قیمت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۵۹

چرااخبار بچه مسئولین دزد نمیزارید افقانها چه ربطی به من ایرانی داره شدیدشریک دزد و رفیق قافله

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۱۹:۵۹

این دنیا، دنیا عجیب دنیای ایست، پسر از بحر پدر غرق در ناز ونعمت هست، ولی پدر در بستر بیماری و افکار فرارش از میهن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۰۲

اقلا اشرف غنی نمی گفت مرگ بر آمریکا و حمایت آمریکا را می خواست ولی مسئولین شعار مرگ بر آمریکاشون ۴۲ ساله گوش فلک کر کرده و پرچمش آتیش میزنن و هر اتفاقی می افتد ربطش میدن به آمریکا ولی بچه هاشون چه اصول گرا و اصلاح طلب در آمریکا هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۰۶

این خونه لوکس هست هنوز خونه لوکس تو ایران در تهران خیابان فرشته ندیدید یا لواسون‌ یا جاهای دیگه ایران‌

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۰۹

حدود پنجاه ،شصت کشور فقیر تو دنیا وجود داره که حدود سی وپنج تا چهل نفر اول پول دار های دنیا از حاکمان همین کشورهای فقیر هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۱۷

اگر او اموالش را از بیت المال افغانستان غیر قانونی به دست آورده باشد مجرم است باید مسترد نماید نه اگر با دسترنج خودش بوده باشد کسی نمی تواند اظهار نظر کند و عدم اظهار نظرش هم در مورد وضعیت افغانستان نظر شخصی خودش است چون مسئولیتی در افغانستان نداشته نمی شود مجاب کرد تا اظهار نظر کند اگر مسئولیتی داشته باشد در به وجود آمدن وضعیت موجود شریک جرم است . کما اینکه در ایران هم آقا زاده ها بیت المال را تاراج کرده اند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۳۷

از این که در مورد پسر اشرف غنی فوری خطاب نوشتید ممنون. لی کاش در مورد فرزندان مسئولین و مقامات کشور خودمون هم می نوشتید. احتمال زیاد تنها در محلات مسلمان نشین و فقیر زندگی می کنند و در حال گسترش اسلام و صادر کردن ان هستند و از تجملات و خانه های لوکس بیزارند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۴۰

چرا از ساشا سبحانی نمیگید که با دمپایی 70میلیونی تو خونش راه میره و مردم ما اینجا برای هزار تومن دارن جون میکنن😏🙌

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۰:۴۴

حالا این خوبه که یکی هست آقا زاده های کشور ما که تمام اروپا و آمریکا را سیطره کرده اند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۱:۱۳

حرف مفت نزنین لطفا من آقا زاده نیستم و نمیخوام دفاع کنم ولی بازم هرچی هستند وطن فروش نیستند کشورمون ابل قدرت دنیاست کسی نمیتونه دیگه چپ نگاه کنه به لطف خدا و رهبری مون.. ☝️😊✌️💪🙃

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۱:۱۴

خدا خود غنی با خاندانش رو جمعا لعنت کنه دزد نژاد پرست تمامیت خواه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۲:۱۲

بالاخره مسوولان ما هم همپالگیهایی برای خودشان پیدا کردند، حالا می‌توانند بگویند که نظیر داریم، ساکت شید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۲:۲۳

لطفا مالیاتها رابیشترکنید ازهرچی میتونید عوارض بگیرید آقا زاه های خودمون اونطرف ازپسراشرف غنی ها جانمونن ممنونیم که بفکر ملت بیچاره ی خودمون هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۲:۴۳

ای خالو غنی، پس برا پسرش یه غنیمتی بود

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۲:۵۷

دوستان دوستان ژن برتراقازاده هاروباخودمون یکی میکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۳:۰۳

من نمی‌دونم چرامسلمانهای دو آتشه چه سنی و چه شیعه فرزندان سرکرده هاشون در آمریکا زندگی میکنن،یا اینها آمریکاین یا خانه خدا رفته آمریکا اینها همشون اونجا جمعند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۳:۰۶

یک بنده خدا مثل رامبدجوان توجمع خانوادگی اینها بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۳:۱۰

نوشجون پسرش ودخترش .. ازسهم زندگی خودشون وحقوق واجب برگردن باباشون بود بهشون رسید ..زندگی وپیشرفت کردن الباقی هرچی دزدی وکوتاهی ومشکلات بوجود اورده شده همه بگردن باباشونه ینی اشرف غنی هست .. بچه ها بیگناهن .. ولی باید بعنوان نماینده پدر باشن وحساب پس بدهند.. این کاره دنیاست

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۳:۱۳

ایران که امنیت نداره طفلای معصوم تو غربت دوراز خونواده خوش باشید باپول مردم مظلوم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۳:۳۵

جو باید رییس جمهور آمریکا به تازگی گفت پسر من در عراق خدمت میکند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۰ ۲۳:۴۸

اصلا هرکس باباش ریسی جمهور باشه پولداره مگه بقیه کشورا پولدار نیستن؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۰:۰۱

در کشور ما هم آنهاییکه طرفدار غربند قبل از آنکه خودشان بروند بچه هایشان را فرستاده اند خدایا کشور ما را از چنین افراد حقیر و نوکر صفت بده نجات بده و بر عمر رهبر غیرتمند ما بیافزا که دشمنان را تحقیرکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۰:۲۵

آقا زاده افغانستانی ندیده بودیم که دیدیم خدا به مردم دوست و همسایه مان افغانستان کمک کند حداقل این آقا زاده در بهشته کیفشو می کنه ولی این مردم بی گناه چیکار کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۰:۲۶

خدا هر کسی را که اینطوری مل وسرمایه ملت را میخورد لعنت کنه .ایشالله به زمین گرم بخورند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۰:۳۷

این آقا استاد دانشگاه هست مهم هست چون من شنیدم اونجا با پارتی به جایی نمیرسی باید لیاقت داشته باشی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۱:۰۱

ما اگه اقازاده داریم ی کشور ثروتمندیم ولی افغانستان مردمش نون واسه خوردن ندارن من طرفدار آقازاده ها نیستم ،وطن فروش هم نیستم ک ب پوست خیار وطنمو بفروشم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۱:۱۸

الان میخواید بگید طالبان خوبن اونا بد بودن خیلی دارید تلاش میکنید که طالبان رو خوب جلوه بدید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۱:۴۶

دوستان چرا بهش سر کوفت می زنید.اون داره زندیگیشو می کنه.به چه ربطی داره اون چطور زندگی کن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۱:۵۲

مگریکپیرمردچقدرعمرمیکردمثل شیرجلوی خونخواران طالبان جهت ازادی دختران ویابه شیرمردپنج شیرجهت ازادی افغانستان فدا میشدی عمرراخداوندتعیین میکردمردانه درراه ازادی دختران وطنت مقاومت میکردی ولی خیلی بزدل بودغنی شیرمردان افغانستانی سردرگریبان هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۱:۵۶

هرچی میخوان بخورن عشق حال کنن اخرش نیم متر جا بیشتر نصیبش نمیشه با کفن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۲:۰۶

حالا توکل افغانستان یه پسراشرف غنی روپیداکردی وهی میخواهین گنده اش بکنین پسر اشرف غنی درمقایسه بافرزندان بیشمار مسئولین حکومت درایران زندگی محقروفقیرانه است

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۵:۵۲

این بنده خدا ی دونس پ ما چی بگیم ک همه بچه هاشون اون ور آبن راستی مرگ بر آمریکا یادتون نره دوستان

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۷:۵۳

نوش جان ش۰وقتی مسولین بیغیرت به امریکای جنایتکاراعتمادکردندمنتظرچنین چاپوندنهابایدباشن.البته غنی دربرابردزدیهای خودمون ریالی جابجاکردن.غنی بایدغنی ترم شد.بفکرایران باشیم کفرداطالبان بلای جان ایران میشوند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۸:۱۳

ستم گری و ستم پذیری از گناهان کبیره است : شهید بهشتی . عدالت یعنی زندگی متعادل : نه فقر ، نه غنا : رهجو .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۸:۱۸

دست از فضولی بردارید دست از فضولی در زندگی مردم بردارید

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۸:۲۲

زندگی آقازاده های داخلی رو هم به تصویر بکشید .. یعنی یه خبرگزاری سالم تو مملکت ندیدم ..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۸:۵۵

شعار افغان ها : نه اشرف ، نه طالب -- نه بایدن ، نه زندان ، جانم فدای افغان .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۰۸:۵۹

پسر احمدشاه مسعود آقازاده است و پسر اشرف غنی هم آقازاده اما این کجا و ان کجا.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۱۰:۳۲

آقا منم تحصیلات عالیه دارم،نخبم، پس من چی!!!؟؟؟؟؟منم ببرید خااااااارجججججاووومم🙏🙏😚🙏🙏🙏

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۱۰:۵۵

یک پسر مثل احمد شاه مسعود می اید برای مبارزه یکی مثل پسراشرف غنی تو امریکا خوش همیشه پسر نشان از پدر دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۱۲:۱۴

والا برای افغان ها این سبک زندگی رو اشراف زاده میدونند دلم میسوزه براشون.. 😖

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۱۲:۳۹

تمامی سرمایه کشور. حق ملت رنجیده مانرا دزدید وطبق وده طبق ساخت برای پسری که معلوم نیست ازکدام پدر و مادر باشد حق و حقوق مردم افغانستان ببین چه به چه کسی خرچ شده آدم بی وجدان وبی دین وبی غیرت باافتخارم میگه پسری بیشرف غنی هستم خداوندبزرگ به همین زودی جزای تانرا وتمام طرف داران تانرا بگیره یاحق

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۱۳:۱۳

اوضاع افغانستان.بعدالحضور احمدمسعود واشرف غنی باهمکاری طالبان بدون حضور اشغالگران غارتگران اعم از آمریکای قلدور روبه بهبودی وپیشرفت میشود.بامنیت کامل.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۱۳:۳۹

ایسنا خجالت نمی کشی اینا رو میگی اگه راست میگی کاخ های آقا زاده ها تو لندن رو نشون بده.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ ۱۵:۴۳

برای ۵۰ سال دیگه دارن روش کار می کنند. پدرش و سفیر امروز آمریکا ورئیس طالبان وسفیر افغانستان در آمریکا سال ۱۹۷۵ باهم بورسیه دانشگاه در آمریکا شدند

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۱ ۰۰:۲۲

مورد غضب الهی قرار خواهید گرفت ،خودتان رفتید ومردمحنت کشیده تان ا ره کردید در دست طالبان قاتل

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۱ ۰۰:۲۸

نه بابا کاری خوب میکو نه همه شما کی نظرات دادی همین بود جهان همین کار میمونه ایران افغانستان آمریکا کانادا آلمان چین همه

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۲ ۰۴:۴۸

اشرف غنی خودش از آمریکا رفت افغانستان نه مثل برخی مسئولین‌جمهوری اسلامی که شعاررمرگبر آمریکا دادند اما بچه هاشون رو فرستادند آمریکا

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۲ ۱۵:۰۲

1.2 ملیون دلار از خیلی از خونه های تهران ارزان تره توی امریکا !!!!! پول خیلی زیادی هم برای افراد شاغل با مدرک دانشگاهی نیست...