• یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400053121359
  • خبرنگار : 71649

کلانتری: بودجه فجر کفاف لیگ برتر را نمی‌دهد/ نمی‌خواهم زحمت یک استان خراب شود

کلانتری: بودجه فجر کفاف لیگ برتر را نمی‌دهد/ نمی‌خواهم زحمت یک استان خراب شود

سرمربی فجر گفت: ما یک روز را هم نباید از دست دهیم چون در لیگ برتر هستیم و نمی‌خواهم وضعیت جوری پیش برود که بی گدار به آب بزنیم و زحمت یک استان خراب شود.

علی‌ اصغر کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه تیمش برای پیش فصل و نقل‌ و انتقالات اظهار کرد: بعد از صعودمان به لیگ برتر فقط همان شب اول خوشحال بودم و از فردای آن روز ذهن من مشغول بود و به فصل پیش روی لیگ برتر فکر می‌کردم. یک هفته بعد از صعود لیست همه بازیکنانی که باید تمدید می‌شدند به باشگاه دادم و بازیکنانی که سرباز بودند را بررسی و شناسایی کردیم. ۱۹ بازیکن هستند که می‌توانستند در تیم ما حضور پیدا کنند و این لیست را به باشگاه دادم تا پیگیر شود اما متاسفانه هنوز کار خاصی انجام نشده است.‌

او ادامه داد: قرارداد بازیکنان‌مان هنوز تمدید نشده و دیروز هم یکی از بازیکنان‌مان جدا شد. احتمالا در یکی دو روز آینده باز هم بازیکن جدا شده خواهیم داشت و صددرصد تیمی که نتواند اسکلت تیمی‌اش را حفظ کند، مشکلات زیادی برایش ایجاد می‌شود. تا امروز نتوانستم نه بازیکنی جذب و نه قرارداد بازیکنان‌مان را تمدید کنیم. هر دقیقه امکان دارد بازیکنان فصل قبل‌مان جدا شوند و با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند. حق‌شان است جدا شوند، چون ما با آن‌ها مذاکره نکردیم و کارمان از این به بعد هم سخت تر خواهد شد.

سرمربی فجر با بیان این‌که بودجه باشگاهش کفاف لیگ برتر را نمی‌دهد، گفت: طی جلسه‌ای که با باشگاه داشتیم، قرار شد با مسئولان استانی جلسه گذاشته شود و درباره بودجه و افزایش آن صحبت شود. از دست دادن زمان برای من و کادرم ناراحت کننده است و این مسائل من را اذیت می‌کند. ما یک روز را هم نباید از دست دهیم چون در لیگ برتر هستیم. من نمی‌ترسم و کسی نگوید کلانتری می‌ترسد اما نمی‌خواهم بی گدار به آب بزنیم و زحمت یک استان خراب شود.

او اضافه کرد: تیمم، هواداران، استانم، مسئولان و حتی خودم را دوست دارم و نمی‌خواهم اتفاقی بیفتد و وضعیت جوری پیش برود که همه‌مان پشیمان شویم. اولویت ما سربازها هستند و سعی می‌کنیم سرباز بگیریم تا بودجه تیم را پایین بیاوریم. وضعیت امروز دیگر مثل گذشته نیست و بازیکنان می‌توانند دانشجو باشند و بازی کنند. هر بازیکنی هم که می‌خواهد سرباز شود به هر حال باید زندگی‌اش را بگذراند و نیاز به دستمزد دارد. این مبلغ را باید طبق قانون پرداخت کنیم چون با بازیکن سرباز نمی‌شود قرارداد مالی بست.

کلانتری در پایان عنوان کرد: از دو هفته پیش تمام برنامه‌هایم را به باشگاه دادم و می‌خواستم تیم از اول شهریور تمریناتش را شروع کند. لیست بازیکنان، بازیکنان سرباز و تمدیدی، لیست اردوها، تجهیزات که شامل تجهیزات بدنسازی، دور زمین و حتی جی.پی.اس است را به باشگاه دادم و همه چیز را پیش بینی کردیم اما هنوز در پیچ اول ماندیم و باید ببنیم اصلا بازیکنی دارم که با آن‌ها به اردو بروم. فعلا هنوز اتفاقی نیفتاده اما ان‌شاءالله شرایط بهتر شود، اتفاق خوبی بیفتد و این استان هم ضرر نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha