• یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1400053121407
  • منبع : فضای مجازی

فولاد عقب‌تر از همه‌

فولاد عقب‌تر از همه‌

فولاد خوزستان هنوز توافق با جواد نکونام یا هر سرمربی دیگری را برای فصل آینده لیگ برتر نهایی نکرده است و برعکس آن‌ها رقبای مستقیم‌شان در حال تقویت تیم خود با بازیکنان فولاد هستند. 

به گزارش ایسنا، فوتبالی در ادامه نوشت: نکونام که با قهرمانی در جام حذفی برای دومین سال متوالی فولاد را به سهمیه آسیایی رساند در مصاحبه‌های روزهای آخر فصل گذشته ماندن در فولاد را مشروط به برنامه‌ریزی برای دستاوردهای بیشترکرده بود اما هم‌چنان سرنوشت ادامه حضور او در اهواز نامعلوم است. از طرفی هم‌زمان رقبای مستقیم این تیم یکی‌یکی بازیکنان این تیم را جذب می‌کنند یا به جذب آن‌ها چشم دوخته‌اند. پرسپولیس، سپاهان، استقلال و گل‌گهر مثل فصل قبل احتمالا رقبای فولاد برای کسب سهمیه لیگ برتر خواهند بود. تا اینجا در زمانی که فولاد با تعلل برای تعیین سرمربی خود از دست داده، گل‌گهر سیرجان محسن فروزان، دروازه‌بان اصلی فولاد را جذب کرده است. سپاهان هم با فرشاد احمدزاده، بهترین بازیکن دو فصل گذشته فولاد به توافق رسیده است. استقلال هم که طبق خبرها برای به خدمت گرفتن زبیر نیک‌نفس‌، هافبک میانی و شیمبا، مهاجم فولاد تلاش می‌کند. یحیی گل‌محمدی هم به دو بازیکن فولاد برای تقویت پرسپولیس چشم دوخته است: عارف آقاسی برای جایگزین کردن حسین کنعانی‌زادگان و محمد آبشک برای جایگزین کردن احمدنوراللهی.

فولاد با تاخیر در زمان سرنوشت‌ساز پیش‌فصل، از طرفی با از دست دادن مهره‌های کلیدی‌اش در حال جا ماندن از رقیبان مستقیم خود در فصل آینده است. مهره‌هایی که به رقبای مستقیم فولاد اضافه می‌شوند و این فاصله را بین این تیم و ۴ مدعی دیگر بیشتر و بیشتر می‌کند. برای فولادی‌ها که دو هفته قبل با قهرمانی در جام حذفی بهترین روزهایشان را سپری می‌کردند، حالا گذر زمان همراه با تعلیق و دلهره است. 

البته که مذاکره‌های حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل جدید فولاد و جواد نکونام از هفته پیش شروع شده و احتمال ادامه فعالیت سرمربی فولاد در این تیم کم نیست اما دست‌کم می‌شود گفت کار برای برآورده کردن شرطی که نکونام برای ادامه فعالیت در فولاد گذاشته بود سخت‌تر هم شده است. تیمی که می‌خواهد برای حضور در کورس قهرمانی رقابت کند نباید زمان را در پیش‌فصل هدر بدهد. اهمیت این زمان در سرنوشت نهایی تیم را پرسپولیس در پنج فصل گذشته به خوبی نشان داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha