• یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400053121725
  • خبرنگار : 71565

موافقت کمیسیون بهداشت با وزیر پیشنهادی بهداشت

موافقت کمیسیون بهداشت با وزیر پیشنهادی بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش ایسنا، زهرا شیخی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره بهرام عین‌اللهی  وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را قرائت کرد.

شیخی گفت: وزیر پیشنهادی سوابق اجرایی بسیاری در حوزه های بهداشتی و آموزشی داشته و ۳ سال سابقه حضور در جبهه دارد، وی تاکید بر مدیریت کرونا داشته و قرار است فعالیت تمام وقتی به همراه معاونان، مدیران و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی داشته باشد و انتخاب این افراد را براساس اصل شایسته سالاری قرار خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت ادامه داد: وزیر پیشنهادی بهداشت تاکید بر محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار در حوزه بهداشتی و آموزش پزشکی داشته و قصد دارد نیروهای ماهر و متخصص در این مناطق بگمارد همچنین اجرای سیاست های ابلاغی رهبری در حوزه بهداشت و آموزش پزشکی سرلوحه کار وی قرار خواهد داشت، سیاست های کلی جمعیت، یکپارچه سازی بیمه ها، تقویت خانه های بهداشت و تعامل با مجلس در دستورکار عین اللهی قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین قانون مداری و توجه و به کارگیری مدیران شایسته که خود باعث مبارزه با فساد می شود در دستور کار وی است و مردم گرایی، اعتقاد به خرد جمعی و مبارزه با خویشاوند سالاری در ساختار وزارت بهداشت از اهم موارد مورد توجه در برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت در پایان بیان کرد: اتخاذ راهبردهای افزایش جمعیت، نهادینه سازی طب سنتی و پوشش همه جانبه بیماران از سوی بیمه ها نیز در برنامه های دکتر بهرام عین اللهی قرار داشت، بر اساس جمع بندی این کمیسیون پس از بررسی سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت، مدارک و سوابق وی با واقعیت منطبق بود و در راستای کارکرد وزارت بهداشت قرار داشت، همچنین این کمیسیون وی را فردی شایسته برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشخیص داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha