• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400060100878
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

طی هفته دولت

۱۰ پروژه عمرانی و توسعه ای در ماکو کلنگ زنی و افتتاح می شود

۱۰ پروژه عمرانی و توسعه ای در ماکو کلنگ زنی و افتتاح می شود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی و توسعه ای با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در ماکو کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.

علی محمدی ایروانلو امروز اول شهریور ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تشریح برنامه های هفته دولت که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد دولت است، اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۸ طرح عمرانی، خدماتی و توسعه ای و دو طرح عمرانی نیز در این شهرستان با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و بهره برداری خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: برق رسانی به روستای کاروان قران، مخزن ۷۰۰ مترمکعبی روستای باغچه جوق ، مسکن ایتام ، طرح هادی روستای دیبک بخش مرکزی ، ۳۰ واحد مسکن روستایی و محرومین بخش مرکزی و بازرگان، مدرسه سه کلاسه اورنلر، تعریض بخشی از خیابان امام، ضلع شمالی کمربندی طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: برای این طرح های قابل افتتاح ۶۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی ، شهرستان هزینه شده است.

فرماندار ماکو ادامه داد: ۲ طرح نیز در این شهرستان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال شامل ساختمان اداری دامپزشکی و طرح بازار روز میوه کلنگ زنی خواهد شد.

محمدی ایروانلو اضافه کرد: دیدار با امام جمعه، نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات فرهنگی بمناسبت هفته دولت، مراسم غبارروبی مزار شهدا و گرامیداشت شهدای دولت و کارمند و دیدار با خانواده شهدای کارمند، برگزاری مراسم روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه در ادارات، برپایی ایستگاه سلامت و تب سنجی در محل نماز جمعه و اعزام تیم های پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم از جمله برنامه های هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

وی همچنین ازعملیاتی شدن مجدد پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری ماکو نیز اشاره کرد و گفت: درعملیاتی شدن این پروژه نماینده محترم و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو نقش مهم دارند و این پروژه با مشارکت بانک صادرات با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در مراحل اداری جهت مناقصه توسط آبفای استان می باشد.

فرماندار ماکو به عملیاتی شدن خط دوم انتقال آب از تصفیه خانه شماره یک به تصفیه خانه شماره دو جهت افزایش تولید آب سالم در آینده نزدیک نیز خبرداد و افزود : همچنین تصمیمات و اقدامات خوبی در خصوص توسعه شاخص راه روستایی در این شهرستان صورت گرفته شده است که در صورت اجرایی شدن شاخص آسفالت راه روستایی نیز در این منطقه قابل توجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی به اقدامات حوزه ورزش نیز اشاره کرد و اظهار کرد : با مساعدت و توجه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز عملیات بازسازی و ساماندهی چمن نیز آغاز خواهد شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha