• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400060201088
  • خبرنگار : 71468

سرمربی جدید اپه: باید کیفیت بسازیم/ امیدوارم حاشیه‌ها کم رنگ شوند

سرمربی جدید اپه: باید کیفیت بسازیم/ امیدوارم حاشیه‌ها کم رنگ شوند

سرمربی جدید تیم ملی شمشیربازی اپه گفت: کار سختی در پیش داریم و امیدواریم بتوانیم کیفتی که می‌خواهیم را بسازیم.

مهدی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی آغاز مجدد فعالیت تیم ملی شمشیربازی اپه بیان کرد: کار سختی در پیش داریم. البته از مربیان قبلی  و آقای یعقوبیان تشکر می کنم و زحمت خود را کشیدند و ما هم  ادامه کار را دنبال می کنیم و تلاش می کنیم تیم خوبی بسازیم. با توجه به این که در دوره مربیگری در مجارستان شرکت کردم، سعی می‌کنم همان سیستم را در ایران هم پیدا کنم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

فرجی در پاسخ به این پرسش که اپه مدتی درگیر حواشی بود و تعدادی از شمشیربازان حتی اعلام کردند دیگر به اردوی تیم ملی نمی‌آیند و چگونه قرار است این وضعیت را سروسامان بدهد؟ تاکید کرد: در همه رشته‌ها این حواشی هست. ورزشکاران مشکلی با هم ندارند و  سوءتفاهم‌هایی به وجود آمده بود که حل می‌شود. با نظر فدراسیون سعی می‌کنیم اردو ها را آغاز و از همه نفرات و توانایی‌ها بهره ببریم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که در این سال‌ها در رده پایه به گونه‌ای کار شده که بتوان نفراتی را به تیم بزرگسالان تزریق کرد، گفت: به این سمت می‌رویم که بتوانیم از استعدادها استفاده کنیم. ما کمیت را داریم و باید کیفیت بسازیم و به همین دلیل است که می‌گویم کار ما سخت است و متاسفانه این کار سال‌های قبل انجام نشده است. با توجه به برنامه‌هایی که به فدراسیون دادیم، امیدواریم بتوانیم کیفتی که می‌خواهیم را بسازیم.

فرجی در مورد مدت زمانی که برای کار کردن نیاز دارد تا نتیجه لازم را بگیرد، تصریح کرد: خوشبختانه فدراسیون دست ما را باز گذاشته است و آقای باقرزاده رییس فدراسیون در مورد همه مواردی که در تیم ملی مد نظر است، به من اختیارات لازم را داده است و امیدوارم بتوانیم از توانایی‌های همه استفاده و اجحافی در حق کسی نشود.

 سرمربی جدید تیم ملی اپه در مورد این که حضور در مسابقات برون مرزی تا چه اندازه در برنامه‌اش جا دارد؟ گفت: این مساله حتما در برنامه‌ام است و حتی خود آقای باقرزاده هم این نظر را داشت. در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا، حضور در مسابقات برون مرزی  و داشتن اردوی مشترک کمی سخت است با این وجود حتما برنامه‌ها را با فدراسیون هماهنگ می‌کنیم که این موارد را داشته باشیم چون لازمه کار است و اگر نباشند، به برنامه ما لطمه وارد می‌کنند.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ بتوان انتظار نتیجه خوب از اپه داشت، تصریح کرد: نمی‌توان قول خاصی داد اما اگر بتوانیم برنام‌ها را مرتب و طبق انتظار جلو ببریم، با توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که شمشیربازان دارند، می‌توان بازی‌های قابل قبولی ارائه داد.

فرجی در پایان گفت: شمشیربازی جامعه بزرگی نیست و امیدوارم حاشیه‌ها و سوءتفاهم‌ها کمرنگ شود و با رفاقت و دوستی می‌توان مسائل را حل کرد. تلاش من این است در حاشیه امنیت و به دور از حاشیه‌ها کار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha