• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400060201134
  • خبرنگار : 90047

بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

رواسی: امید به کسب چند مدال در وزنه‌برداری داریم

رواسی: امید به کسب چند مدال در وزنه‌برداری داریم

سرمربی تیم ملی پارا وزنه‌برداری گفت: امیدوارم منصور پورمیرزایی جانشین خوبی برای مرحوم سیامند رحمان باشد و در فوق سنگین بتواند به مدال طلا دست پیدا کند.

علی اصغر رواسی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت پنج وزنه‌بردار شرکت کننده در بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: وزنه‌برداران در شرایط خوبی قرار دارند و در حال پیگیری تمرینات خود در توکیو هستند تا با آمادگی بالایی در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر کرونا مشکلی برای وزنه‌برداران وجود ندارد، گفت: در توکیو پروتکل‌های بهداشتی به شدت رعایت و هر روز از ورزشکاران تست کرونا گرفته می شود تا ورزشکاران در سلامتی کامل خود را برای مسابقات آماده کنند.

سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که وضعیت وزنه‌برداران را از نظر کسب مدال چگونه ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: همه چیز بستگی به روز مسابقات دارد، هر چند امیدوار به کسب چند مدال هستم.

وی همچنین پیرامون این پرسش که چقدر تصور می کنید منصور پورمیرزایی جانشین خوبی برای مرحوم سیامند رحمان در مثبت ۱۰۷ کیلوگرم باشد، خاطرنشان کرد: پورمیرزایی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم بتواند در فوق سنگین به مدال طلا دست پیدا کند. البته رکوردی که برای او جهت کسب طلا در نظر گرفته شده ۲۴۵ کیلوگرم است که امیدوارم این رکورد را به ثبت برساند.

رواسی افزود: جای خالی مرحوم سیامند رحمان در پارالمپیک توکیو کاملا احساس می شود و تصور نمی کنم به این زودیها وزنه برداری در دنیا پیدا شود که رکورد او را تکرار کند.

وی در پایان زمان شروع مسابقات وزنه برداری را از روز جمعه پنجم شهریور عنوان کرد و گفت: امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم روز جمعه پنجم شهریور ساعت ۱۴ به وقت ایران رقابت خود را آغاز خواهد کرد، شنبه ششم شهریور روح الله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم، یکشنبه هفتم شهریور حامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم و دوشنبه هشت شهریور سامان رضی در دسته ۱۰۷ و منصور پورمیرزایی در مثبت ۱۰۷ کیلوگرم رقابت های خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha