• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400060201318
  • خبرنگار : 71565

موافق وزیر پیشنهادی علوم

درخشان: زبانم از سخن گفتن درباره ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم قاصر است

درخشان: زبانم از سخن گفتن درباره ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم قاصر است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: زبانم از سخن گفتن درباره چنین انیشمندی قاصر است.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر در خشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: امروز ما در برهه ای حساس برای تصمیم گیری قرار داریم، در تصمیم گیری ها و موضع گیری ها دچار احساسات نشویم و با عقلانیت تصمیم گیری کنیم.

وی عنوان کرد: وزیر پیشنهادی علوم شخصی است با تجربه و صاحب نام‌، وی با داشتن روح تحول گرا، دارای شخصیتی معتبر در جایگاه های علمی جهانی می باشند و جامعه دانشگاهی مفهوم علم را به خوبی درک کرده و می شناسد، امروز مجلس انقلابی با حمایت از اندیشمندی فرهیخته این پیام را به جامعه دانشگاهی مخابره می کند که نگاه مجلس به اقتدار ملی کشور می باشد.

درخشان گفت: وزیر پیشنهادی محرومیت را می شناسد و برای رفع چالش های علمی کشور برنامه دارد، تولید علم یکی از تاکیدات ایشان می باشد و در برنامه های وی به این مهم اشاره شده است.

وی با بیان اینکه امروز این ظرفیت نخبه علمی کشور می تواند سکان دار وزارت علوم باشد، بیان کرد: جامعه علمی ایشان را نخبه علمی و جامعه فرهنگی ایشان را به عنوان فرهنگ مداری ارزشمند می شناسد، با اطمینان می گویم با توجه به شناختی که از دانشگاه ها دارم عنوان می کنم که ایشان پشتیبانی جامعه علمی و تحقیقاتی را به عنوان‌ وزیر علوم دارد، که اکنون با آمدن ایشان موجی از شادی در کل جامعه دانشگاهی مناطق مختلف کشور به وجود آمده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی چهره ای وطن دوست، انقلاب دوست و وجودی حل شده در انقلاب اسلامی دارد، عنوان کرد: امروز که قرار است چهره ای وزین و دانشمند سکان دار باشد، بگویید چگونه نمی توانند از پس این مسئولیت برایند؟ شخصی که چنین ویژگی هایی دارد نمی تواند در چنین جایگاهی قرار بگیرد؟ کارنامه ایشان را با وزرای پیشین مقایسه کنید، مگر ایشان استاد نمونه بسیجی کشور نبودند؟ ایشان تنها شخصیتی است که جوایز بین المللی ارزشمندی کسب کرده است.

درخشان اضافه کرد: زبانم از سخن گفتن درباره چنین اندیشمندی قاصر است، امیدوارم در زمان وزارت ایشان تغییرات ارزشمندی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۲ ۱۳:۰۹

پاچه خوارهای مجلس که کم هم نیستند در این ماجرا مشخص شدند