• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400060201408
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرماندار دامغان اعلام کرد:

اختصاص31هزار دوز واکسن‌ کرونا به دامغان/ افتتاح ۴۵ پروژه دامغان در هفته دولت

اختصاص31هزار دوز واکسن‌ کرونا به دامغان/ افتتاح ۴۵ پروژه دامغان در هفته دولت

ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان دامغان گفت: همزمان با هفته دولت۴۵ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی بندرآبادی به مناسبت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه دامغان اظهار کرد: این پروژه ها با توجه به شرایط کروئنایی فعلی به صورت ویدئوکنفرانسی هفتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از بابت برخی کمبودها وکاستی‌ها از مردم دامغان عذر خواهیم افزود: تمام سعی و تلاش مسوولان اجرایی شهرستان بر این است که با کمک مردم مسیر دست یافتن به تعالی را طی کنیم.

 فرماندار دامغان با بیان اینکه شهرستان دامغان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است ادامه داد: علی‌رغم محدودیت در اعتبارات و مشکلات ناشی از کرونا و تحریم‌های ظالمانه اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت پروژه فرمانداری شهرستان افزود: احداث پروژه ساختمان جدید فرمانداری دامغان در حال تکمیل است .

بندرآبادی به تلاش ها برای افزایش اعتبارات شهرستان پرداخت و افزود : اعتبار بخش عمرانی پروژه های ملی در دامغان در سال جاری حدود 85میلیارد تومان است که کنترل بیماری سالک و تکمیل جاده های خندق به اصفهان، گلوگاه، دامغان به فولادمحله و... از جمله مهمترین این پروژه‌است.

وی به تلاش ها برای کنترل کروناویروس در شهرستان اشاره و اظهار کرد: روز گذشته مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در دامغان جهت تسریع در واکسیناسیون و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان واکسیناسیون راه اندازی شد .

فرماندار دامغان با بیان اینکه تاکنون31هزار دوز واکسن‌ به دامغان اختصاص یافته افزود: تاکنون 8000هزارنفر در دامغان هر دو نوبت واکسن خود را تزریق کردند و 15 هزار نفر دیگر نیز واکسن نوبت اول را زده اند.

وی به طرح ساخت دومین بیمارستان دامغان اشاره و تصریح کرد: با توجه به مستهلک بودن کلینیک رضایی دامغان مقرر شد سه هکتار زمین در دامغان برای بیمارستان دوم اختصاص داده شود که کار مطالعاتی این طرح نیز به وزارت بهداشت و درمان ارسال شده است .

بندرآبادی با بیان اینکه طرح ساخت دومین بیمارستان دامغان با تلاش‌های نماینده دامغان در حال حاضر با موافقت ضمنی وزارت بهداشت در کمیسیون ماده ۲۳روبرو شده اضافه کرد: ارزیابی محیط زیستی این پروژه نیز تایید گردیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha