• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400060201637
  • خبرنگار : 71234

موافق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

موحد: اسماعیلی تمامی ظرفیتش را برای حمایت از اصحاب فرهنگ به کار می‌گیرد

موحد: اسماعیلی تمامی ظرفیتش را برای حمایت از اصحاب فرهنگ به کار می‌گیرد

نماینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسماعیلی آمده تا تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کار ببندد و اوضاع آنها را سامان ببخشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمد موحد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) به عنوان موافق اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: اکنون ما در یک آزمون بسیار سخت قرار داریم، شرایط کشور ویژه و خاص است، از یک طرف دولت آقای رئیسی است و از طرف دیگر ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم با در نظر گرفتن شرایط کشور افراد درست را راهی دولت کنیم تا تصمیمات متناسب اتخاذ کنند.

وی با بیان این‌که فرهنگ از عناصر هویتی و استقلال کشور است، افزود: تاریخ تمدن ایران اسلامی گواه بر وجود فرهنگی پربار در کشورمان است، فرهنگ از بارزترین مولفه‌های قدرت و ایجاد همدلی و نشاط در سرزمین‌مان است.

موحد با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در دورانی هستیم که شبیخون فرهنگی، هویت، باورها و اعتقادات مردم نجیب به ویژه جوانان مرز و بوم را هدف قرار داده است لذا ما باید با حفظ ارزش‌های اسلامی برای پویایی و شکوفایی فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

موحد گفت: اسماعیلی آمده تا از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از اصحاب فرهنگ استفاده کند و وضعیت آنها را سامان بخشد.

وی ارتقای نقش و جایگاه فرهنگ و هنر، توجه جدی به حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار را از جمله برنامه های اسماعیلی خواند و گفت که او حمایت مالی و معنوی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را در دستور کار دارد.

موحد در پایان گفت: یکی از دغدغه های اصحاب سینما، تئاتر، موسیقی و رسانه این بود که سلایق شخصی در صدور مجوزها اعمال شود که آقای اسماعیلی تلاش می کند این اتفاق رخ نداده و صاحبان این حرفه با آسودگی و کمترین استرس خلق اثر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha