• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400060201676
  • خبرنگار : 71451

تجلیل از پزشکان و فعالان درمان جامعه ایثارگری

تجلیل از پزشکان و فعالان درمان جامعه ایثارگری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: واکسیناسیون ایثارگران در شهرستان‌های تابعه با همکاری فرمانداری‌ها و ادارات بهداشت با جدیت در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در آیین تجلیل از پزشکان و فعالان درمان جامعه ایثارگری که با حضور جمعی از مدیران ستادی و پزشکان شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سالن شهدای ترور برگزار شد،  حضور پررنگ و فداکارانه پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا را یادآور ایثار شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: ایثار پزشکان در مبارزه با همه‌گیری کرونا، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از شهیده «دکتر شیرین روحانی‌راد» شهید سلامت شهرستان پاکدشت به عنوان الگویی روشن از ایثار و مجاهدت پزشکان و کادر درمان کشور در ۱۹ ماه گذشته در دفاع از سلامت ملت ایران یاد کرد و افزود: در شرایط اپیدمی بیماری منحوس کرونا از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری در کشورمان شاهد حضور پررنگ و فداکارانه پزشکان عزیز شاهد و ایثارگر در کنار تمامی مدافعان سلامت بوده‌ایم که با تلاش صادقانه و مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس از جان مایه گذاشته و با خدمت و ایثار بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهمیت سلامت والدین شهدا و ایثارگران در شرایط همه‌گیری کرونا، یادآور شد: واکسیناسیون ایثارگران در شهرستان‌های تابعه با همکاری فرمانداری‌ها و ادارات بهداشت با جدیت در حال انجام است.

مرتضوی تأکید کرد: در حوزه سلامت با توجه به اینکه جامعه هدف ما نیازمند دریافت خدمات درمانی خاص می‌باشند از پزشکان درخواست می‌کنیم که در رسیدگی به والدین معظم شاهد و جانبازان عزیز نهایت تلاش و خدمت را داشته باشند شما پزشکان شاهد و ایثارگر که با بنیاد همکاری دارید مورد لطف و عنایت خداوند هستید و مطمئن باشید که تعهد و تقوای شما موجب این همکاری نزدیک شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha