• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400060201704
  • خبرنگار : 50274

همسر شهید علیمحمدی از شهدای هسته‌ای کشور:

ششمین همایش ملی «اسوه‌های صبوری» در کردستان برگزار می‌شود

ششمین همایش ملی «اسوه‌های صبوری» در کردستان برگزار می‌شود

ایسنا/کردستان همسر شهید علیمحمدی از دانشمندان هسته‌ای کشور از برگزاری ششمین همایش کشوری «اسوه‌های صبوری» در سالروز بین‌المللی یادبود و احترام به قربانیان ترور در پردیس سینما بهمن سنندج خبر داد.

منصوره کرمی، امروز، دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: انجمن دفاع از قربانیان ترور در سال ۱۳۸۶ با هدف حمایت از خانواده‌های ترور و کاهش درد و آلام خانواده شهدا و پایدار کردن امنیت و صلح در سطح جهان فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این انجمن با فعالیت‌ها و کارهای انجام گرفته خود در سال ۹۱ موفق به دریافت مقام مشورتی سازمان ملل شده است، افزود: این انجمن با حضور خانواده شهدا هر ساله در نشست‌های سازمان ملل حضور یافته و از این طریق جهان را با وضعیت روحی و روانی و زندگی خانواده‌های شهدای ترور آشنا می‌کند.

این عضو انجمن دفاع از قربانیان ترور بیان کرد: با دریافت این مقام مشورتی و فعالیت‌ها و کارهای علمی و تحقیقی که در این انجمن صورت می‌گیرد و با اسناد و مدارک واقعی به جهانیان نشان دادیم که ایران نه تنها حامی تروریست نیست بلکه در این راه همواره شهید نیز داشته است.

وی ادامه داد: ما در راستای اطلاع و آگاه شدن از اوضاع خانواده شهدای ترور همواره کارهای علمی و تحقیقی برروی این افراد انجام می‌دهیم و با برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و نگارش مقالات علمی این اطلاعات را به اطلاع مردم رسانده و نتایج این تحقیقات و نشست‌های علمی را از طریق بیانیه به سازمان ملل ارائه خواهیم داد.

کرمی از برگزاری ششمین همایش کشوری «اسوه‌های صبوری» در سالروز بین‌المللی یادبود و احترام به قربانیان ترور در پردیس سینما بهمن سنندج خبر داد و گفت: استان کردستان یکی از استان‌هایست که روز به روز به تعداد قربانیان ترور آن افزوده می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش‌ها و نشست‌های در استان‌های کشور این است که هم مظلومیت شهدای ترور را نشان دهیم و هم به خانواده شهدا یادآوری کنیم که همیشه به یادشان و در کنارشان هستیم.

کرمی با اعلام اینکه در حال حاضر در کشور ۱۷ هزار شهدای ترور داریم، یادآور شد: انجمن دفاع از قربانیان ترور در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های مختلف خود و اعلام آن به سازمان ملل بتواند صلح و امنیت را در جهان و کشور پایدار و تروریسم را منزوی کند تا دیگر جهانی بدون تروریسم را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha