• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400060201717
  • خبرنگار : 71565

موافق وزیر پیشنهادی کشور

حسینی: وحیدی شهید زنده و موجب عصبانیت دشمن است

حسینی: وحیدی شهید زنده و موجب عصبانیت دشمن است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی کشور عنوان کرد: در طول روزهایی که وحیدی معرفی شد تمام رسانه های معاند و یک کشوری که از نظر ما وجود خارجی ندارد مثل اسرائیل انتقاداتی مطرح کردند و  از معرفی وی عصبانی شدند.

به گزارش ایسنا، سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز (سه شنبه) به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشور عنوان کرد: شاید شخصی در پشت تریبون قرار بگیرد و بحثی را خارج از موضوع عنوان کند ولی انقلابی بودن مجلس معنایش این است که تحمل ما هم زیاد باشد، آقای صباغیان مسائلی عنوان کرد که شاید بخشی از آن متوجه آقای وحدی نباشد.

وی افزود: به هر شکل شاید نیازی به معرفی آقای وحیدی نباشد، آقای وحیدی یکی از افراد با سابقه در سطوح مدیریتی  متفاوت این کشور هستند، در طول روزهایی که وحیدی معرفی شد تمام رسانه های معاند و یک کشوری که از نظر ما وجود خارجی ندارد مثل اسرائیل انتقاداتی مطرح کردند و از معرفی وی عصبانی شدند، هرگاه شاهد عصبانیت دشمن بودید بدانید حرکت و انتخاب شما صحیح بوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس ادامه داد: کارنامه آقای وحیدی درخشان است، شخصیت وی یرای مردم ایران آشنا است، وی در بدو ورود به سپاه از بنیانگذاران سپاه قدس بود و در دانشکده دفاع عالی در حوزه های مختلف تحصیل کرده است، به جوانب مختلف موضوعات کشور آشنا و وزیر نیز بوده است، رییس دانشگاه عالی دفاعی، رییس مرکز تحقیقات راهبردی عضو کمیسیون هاسی سیاسی دفاعی امنیتی و اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام و…از جمله تجربیات ایشان است.

وی ادامه داد: وقتی در خیابان تابلوی یک پزشک متخصص را می بینید وی را می شناسید ولی یک داروساز را نمی شناسید، وحیدی و افرادی مثل ایشان مانند پزشکی هستند که در خفا برای توسعه و امنیت کشور به صورت خاموش قدم برداشتند.

حسینی با بیان اینکه ناراحتی رژیم صهیونیستی از معرفی وحیدی مفهموم دارد، در بخش دیگر عنوان کرد: وزارت کشور وزارت مادر و اتصال دهنده بخش های دیگر به یکدیگر است، بالاسر چنین وزارتخانه ای شخصی باید قرار گیرد که در حوزه های مختلف دارای تجربه باشد که این مهم در شخصیت ایشان کاملا بارز است.

وی ادامه داد: یکی از ستون هایی که این کابینه دارد آقای وحیدی است، ایشان شهید زنده می باشد، ما قدر بخشی از این افراد را نمی دانیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان بیان کرد: برنامه های ایشان به میزان زیادی با اسناد بالادستی، احکام برنامه و بودجه و حوزه توسعه کشور منطبق است، آقای وحدید عزیز این روزها در استان ها لیست هایی درخصوص مسئولین حوزه شما پخش می شود، با نگاه متعالی و سبقه علمی و اجرایی  که دارید از شما می خواهیم درخصوص ساماندهی این افراد و انتخاب استانداران و فرمانداران، افراد دارای صلاحیت را جایگاه قرار بدهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha