• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400060201743
  • خبرنگار : 71594

مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری

موسوی: نداشتن انگیزه کار جهادی در وزیر پیشنهادی میراث نگران کننده است

موسوی: نداشتن انگیزه کار جهادی در وزیر پیشنهادی میراث نگران کننده است

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی خطاب به ضرغامی گفت: دغدغه عدم وجود انگیزه بالای کار جهادی از سوی شما در وزارتخانه‌ای که تناسب چندانی با امور جاری و بدنه آن ندارید، نگران کننده است.

به گزارش ایسنا، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: آقای مهندس ضرغامی در شرایطی که امروز وضعیت عمومی زندگی و رفاه مردم دچار مشکلات و تنگناهای بسیاری است و آثار زیانبار کرونا نیز به زندگی و معیشت مردم ضربه می‌زند، سند گردشگری هم با رکود و توقف جدی مواجه شده و علاقمندان به این صنعت منتظرند که ببینند در برنامه‌های شما این دغدغه وجود دارد که در دوران مسئولیتتان شاهد تغییر به نفع مردم باشید یا به واسطه سوابق اجرایی جنابعالی سوابق تصمیماتتان جنبه تبلیغاتی و نمایشی خواهد داشت؟.

وی افزود: حقیقتا دغدغه عدم وجود انگیزه بالای کار جهادی از سوی شما در وزارتخانه‌ای که تناسب چندانی با امور جاری و بدنه آن ندارید، نگران کننده است.

موسوی در ادامه گفت: آقای ضرغامی به نظر می‌رسد تخصص و احاطه کاری لازم را ندارید. همچنین در رابطه با صنایع دستی و به خصوص فرش دستبافت به شما انتقاد شده و اعلام کنید که چه برنامه‌ای برای افزایش تولیدات و صادرات این اثر ارزشمند دارید؟.

نماینده مردم ملکان بیان کرد: برنامه ارائه شده توسط حضرتعالی نقاط قوت و ضعف بسیاری دارد. آقای دکتر ضرغامی شما رئیس سابق صداوسیما هستید، اما وزارتخانه گردشگری وزارتخانه جدیدی است. از این فرصت برای خدمت به قشر محروم مردم که ظرفیت توسعه گردشگری دارند استفاده نمایید.

موسوی در ادامه گفت: نگرانی دیگر این است که شما تخصص و تسلط کافی در این حوزه را نداشته باشید.

وی افزود: شما سال‌ها در مناصب مدیریتی اشتغال داشته اید. انتظاراین بود که برنامه ای تکمیل تر ارایه نمایید.

موسوی در پایان گفت: مخالفتها مبنی بر عدم رای اعتماد نیست بلکه بیان دغدغه‌هایی بود که در این حوزه وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha