• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۵:۱۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400060201788
  • خبرنگار : 71552

تیراندازان در انتظار تشکیل کمیته فنی و تعیین تکلیف فدراسیون

تیراندازان در انتظار تشکیل کمیته فنی و تعیین تکلیف فدراسیون

با پایان المپیک قرارداد مربیان تیم‌های ملی تیراندازی به پایان رسیده و هنوز کمیته فنی برای انتخاب مربیان تشکیل نشده است.

به گزارش ایسنا، قرارداد سرمربیان تیم ملی تفنگ و تپانچه تا پایان مسابقات المپیک بود و در حال حاضر اردوی تیم‌های ملی تعطیل شده و تیراندازان منتظر تشکیل کمیته فنی هستند.

البته فدراسیون تیراندازی در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود و علی دادگر بعد از پایان دوره چهارساله‌اش از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست فعالیت خود را در فدراسیون ادامه می‌دهد. او همچنین به عنوان‌ کاندیدا ثبت نام کرده است. در حال حاضر زمان برگزاری انتخابات فدراسیون و نحوه برگزاری و ثبت نام جدید از کاندیداها مشخص نیست و قطعا تا زمان مشخص شدن رئیس کارها روی روال نخواهد بود. 

البته علی دادگر سرپرست فدراسیون در نشست خبری بعد از المپیک در خصوص ادامه همکاری با سرمربیان فعلی گفت: در رابطه با ادامه مسیر با مربیان برای بازی‌های آسیایی و المپیک باید بگویم که تازه برگشتیم و آسیب شناسی و آنالیز در کمیته فنی انجام نشده و بعد از آن تصمیم‌گیری‌ها انجام خواهد شد.

محسن نصر اصفهانی به عنوان مربی تیم ملی تپانچه و الهام هاشمی به عنوان مربی تیم ملی تفنگ تیم تیراندازی ایران را در المپیک ۲۰۲۰ توکیو همراهی کردند و مریم طالبی و احمد نجفی نیز در اردوها در کنار این مربیان بودند. 

مسابقات تیراندازی جام ریاست ۲۰۲۱ در آبان انجام می‌شود و جواد فروغی تنها نماینده ایران در این مسابقات است. همچنین مسابقات جام‌های جهانی برای بالابردن رنک تیراندازان و آمادگی برای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی از دیگر اهداف تیم‌های ملی است و باید هر چه زودتر فدراسیون با تشکیل کمیته فنی مسئولیت مربیان را مشخص کند.

از طرفی به گفته مربی تپانچه برای انتخاب ملی‌پوشان بایستی مسابقات انتخابی برگزار شود که باید دید فدراسیون تیراندازی با توجه به پیک جدید کرونا برای برگزاری مسابقات انتخابی چه زمانی را در نظر خواهد گرفت.

تیراندازی با تک مدال جواد فروغی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به اولین مدال رسید و جزو فدراسیون‌های المپیکی شد. اکنون برای حفظ مدال آوری در بازی‌های آسیایی و افزایش تعداد مدال‌ها باید استارت کار را سریعتر زد و اردوهای تیم ملی آغاز شود تا هر چه بیشتر شاهد بالا رفتن تیراندازان از سکوهای مسابقات باشیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha