• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400060302294

معاون توزیع برق شیراز مطرح کرد:

ضرورت واکسینه شدن پرسنل صنعت برق

ضرورت واکسینه شدن پرسنل صنعت برق

ایسنا/فارس معاون منابع انسانی و رئیس کارگروه مدیریت بیماری کرونا شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اینکه پرسنل صنعت برق امکان دورکاری را ندارند و به دلیل حضور مستمر در عرصه خدمت رسانی، خطر ابتلا به کرونا آنان را تهدید می‌کند، واکسینه شدن آنان را یک ضرورت دانست.

علی احمدزاده چهارشنبه ۳ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون بخشی از کارکنان شاغل در قسمت‌های دیسپاچینگ و اتفاقات شرکت توزیع برق شیراز، دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، حال آنکه به دلیل شرایط کاری و تداوم شیوع کرونا، واکسینه شدن فعالان این صنعت، یک ضرورت محسوب می‌شود.

او خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و حساسیت فعالیت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق و حضور دائمی و مستمر آنان در عرصه خدمت رسانی، با هدف ارتقاء ایمنی این افراد، موضوع دریافت واکسن کرونا، در دستور کار قرار گرفت و پیگیری شد.

احمدزاده گفت: طی هفته گذشته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مراکز بهداشت شهرستان ها واکسیناسیون کارکنان بخش‌های دیسپاچینگ و فوریت های برق و کادر اتفاقات برق شهرستان های شیراز، مرودشت، کوار، سپیدان، پاسارگاد، زرقان و بیضا انجام شد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز در عین حال یادآور شد که رایزنی برای صدور مجوز واکسینه شدن کارکنان اتفاقات برق در شهرستان‌های ارسنجان، خرامه و سروستان، ادامه دارد و امید است که محقق شود.

او گفت: کارکنان صنعت برق همواره در خط مقدم خدمت حضور داشته و به صورت شبانه روزی برای تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان، به ویژه مراکز درمانی، تولید و نگهداری دارو، واکسیناسیون و صنعتی تولید اکسیژن، فعال بوده‌ و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و همگی خود را مقید به پشتیبانی فنی از کادر درمان به عنوان مدافعین سلامت مردم می دانند.

احمدزاده افزود: برای حفظ پایداری شبکه برق و رفع حوادث اضطراری، کارکنان دیسپاچینگ و فوریت های برق و اکیپ های اتفاقات، تعمیرات و نگهداری شبکه برق و روشنایی معابر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مشترکین برق هستند. این گروه به دلیل نداشتن امکان استفاده از شرایط دورکاری همواره در معرض خطر ابتلا به کروناویروس قرار دارند.

او با یادآوری اینکه ابتلای این افراد، مجموعه کارکنان برق و خانواده آنان را در معرض خطر قرار می‌دهد، گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری‌های مستمر، هنوز امکان واکسینه شدن کارکنان بخش‌های تعمیرات و نگهداری شبکه، خدمات مشترکین و احداث و توسعه شبکه هنوز به نتیجه نرسیده است.

احمدزاده خاطرنشان کرد که در روزهای گذشته و با توجه به افزایش شدت شیوع بیماری کروناویروس، شمار قابل توجهی از کارکنان بخش‌های مختلف توزیع نیروی برق شیراز به این بیماری مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برند.

او همچنین با یادآوری اینکه حدود ۱۹۰۰ نفر نیروی کار در بخش‌های مختلف شرکت توزیع برق شیراز و بخش های برون سپاری شده فعال هستند، گفت: هر یک از این نیروها به نوبه خود نقش موثری در احداث شبکه، تامین برق پایدار، رفع حوادث اضطراری شبکه برق و ارائه خدمات به مشترکین برق ایفا می کنند و واکسینه شدن آنان در مقابل بیماری کرونا، یکی از نیازهای ضروری نه تنها صنعت برق که جامعه است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد که بخش توزیع صنعت برق خط مقدم خدمت رسانی به مشترکین برق محسوب می‌شود و مسئولیت پاسخگویی مستقیم به نیازها و درخواست های مشترکین برق بر عهده کارکنان این بخش از صنعت برق است.

احمدزاده ضمن قدردانی از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد مدیریت بیماری کرونا استان فارس، از مسئولان تقاضا کرد که موضوع اختصاص سهمیه واکسن به کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، به عنوان خدمتگزاران مردم و پشتیبانان مدافعان سلامت را، بیش از پیش مد نظر داشته و در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha