• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060302297
  • منبع : نمایندگی همدان

افتتاح ۱۶۰ پروژه در ملایر همزمان با هفته دولت

افتتاح ۱۶۰ پروژه در ملایر همزمان با هفته دولت

ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر اینکه ملایر رتبه نخست افتتاحیه‌ها در استان همدان را به خود اختصاص داده است، گفت: همزمان با هفته دولت ۱۶۰ پروژه با اعتبار ۵۳۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح می‌شود که برای ۱۱۳۹ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

به‌گزارش ایسنا، قدرت الله ولدی چهارشنبه ۳ شهریور، در آیین افتتاح طرح آبیاری کم فشار روستای کسب که به‌صورت ویدیو کنفرانس با حضور استاندار همدان به بهره‌برداری رسید، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهارکرد: در حال حاضر بسیاری از دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشغول بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی هستند ما و تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز در استان همدان و شهرستان ملایر همانند قبل تمام همت خود را به‌کار گرفتیم تا خلائی در ارائه خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

ولدی از افتتاح ۱۶۰ پروژه با اعتبار ۵۳۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: شهرستان ملایر با افتتاح این تعداد پروژه که برای ۱۱۳۹ نفر اشتغال ایجاد می‌کند، رتبه نخست تعداد افتتاحیه‌ها را در استان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به جابه‌جایی دولت و شیوع ویروس کرونا، امسال افتتاحیه‌ها به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار انجام می‌شود. در بخش جهاد کشاورزی ۶۰ پروژه به همین روال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه ملایر ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و اصحاب رسانه، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعهد ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، امسال تمرکز ما بر پروژه‌های در دست افتتاح است با این حال در هفته دولت حدود ۱۵ پروژه به‌صورت نمادین کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح شرکت فروسیلیس آذرخش و افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر

ولدی اضافه کرد: افتتاح شرکت فروسیلیس آذرخش به‌عنوان یک پروژه کلان، یکی از ارزشمندترین پروژه‌های در دست افتتاح شهرستان است همچنین در همین مجموعه چند پروژه کلنگ‌زنی داریم که به وقت دیگری موکول شده است.

وی به افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: این اورژانس که در حد یک بیمارستان ۳۰ تخته خوابه است، دارای تمامی امکانات به‌روز است و به‌زودی افتتاح می‌شود و در صورت ضرورت در اختیار بیماران کرونایی نیز قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار همدان بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر زیر ساخت‌های درمانی شهرستان برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی مناسب است و امیدواریم بتوانیم از پیک پنجم کرونا با شرایط خوبی عبور کنیم.

ولدی همچنین از افتتاح فاز دوم مجموعه مینی ورلد ملایر به وسعت ۳۰ هکتار در هفته دولت خبر داد و گفت: خوشبختانه روز گذشته وزارت نیرو با تخصیص ۲۵۰ هزار لیتر آب برای شهرک گلخانه‌ای حسین‌آباد به مساحت ۵۸ هکتار موافقت کرد و این گلخانه آماده شروع فعالیت اقتصادی است.

افتتاح ۱۹ پروژه در بخش کشاورزی در شهرستان ملایر

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز به افتتاح ۶۰ پروژه به مناسبت آغاز هفته دولت در بخش کشاورزی با اعتباری افزون‌بر ۱۷۸۶ میلیارد ریال اشاره و اظهار کرد: این طرح‌ها در مجموع برای ۳۳۸ نفر در استان اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند. در شهرستان ملایر نیز ۱۹ طرح با اعتبار ۲۶۵.۷۳۱ ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا شهسواری هدف از اجرای طرح آبیاری کم فشار در روستای کسب را جلوگیری از هدر رفتن آب مسیرهای انتقال، افزایش راندمان‌ آبیاری و افزایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی دانست و مطرح کرد: در این طرح چهار هزار و ۳۴۰ متر لوله‌گذاری از سرچشمه تا باغات انجام شده و ۲۸۷ هزار متر مکعب از پرت آب جلوگیری می‌کند.

شهسواری با بیان اینکه این طرح ۶۳ هکتار از اراضی روستای کسب را پوشش می‌دهد، تأکید کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۳۶ میلیون تومان، برای ۱۲ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha