• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400060302485
  • خبرنگار : 71594

مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

خدابخشی: نوع نگاه سجادی در حوزه ورزش و جوانان محل تردید و ابهام است

خدابخشی: نوع نگاه سجادی در حوزه ورزش و جوانان محل تردید و ابهام است

نماینده مردم الیگودرز در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: برنامه جامعی در بخش ورزش بانوان در برنامه ایشان دیده نشده است.

به گزارش ایسنا، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در جلسه علنی نوبت عسر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: ما معیارهایی را برای ارزیابی در نظر گرفتیم که این معیارها شامل ویژگی های شخصیتی، توانایی جسمی و ذهنی، ویژگی مدیریتی و تخصصی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و... بود که روی این معیارها درباره آقای سجادی حرفی ندارم، اما نوع نگاه وی در حوزه ورزش و جوانان محل تردید و ابهام است که باید درباره نوع نگاه وی اطمینان پیدا کنیم که نگاه ایشان به اداره کشور آیا مبتنی بر استفاده از پتانسیل های مختلف موجود در کشور است؟

وی افزود: همچنین برنامه جامعی در بخش ورزش بانوان در برنامه ایشان دیده نشده است.

خدابخشی در ادامه گفت: برنامه هایی که توسط وزرا ارائه شده در کمیسیون ها مورد بررسی قرار گرفت که برنامه هایی بخشی است و باید در جایی همراستایی و بررسی می‌شد و تعادل و سازگار بودن آنها را بررسی می کردیم که این اتفاق نیفتاد و باید امکان پذیری وعده های وزرا از نظر بودجه را بررسی می‌ کردیم. این موارد در صلاحیت کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه است که متاسفانه به ما ارجاع نشده و تبعات آن در آینده مشخص نیست.

وی افزود: از آقای مخبر درخواست دارم که به سازمان برنامه و بودجه مأموریت دهید که پیگیری این وعده‌ ها را انجام دهند.

نماینده مردم الیگودرز در رابطه با نگاه وزیر پیشنهادی ورزش به پتانسیل‌های موجود در کشور گفت: ما پتانسیل های طبیعی مانند کوه، رود، جنگل و... داریم که هر کدام ارزش های ورزشی و گردشگری فراوانی دارد و می‌تواند به عنوان جاذبه گردشگری ورزشی در برنامه پیشنهادی شما باشد.

وی در مورد بحث نیروی انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مشخص نیست که در بدنه وزارتخانه از چه کسانی استفاده خواهید کرد و در این رابطه برنامه های سطحی ارائه کردید. همچنین در برنامه شما وضعیت سهم تاثیر اقتصادی ورزش بر GDP مشخص نشده و بیان کنید که در پایان چهار سال به کجا می‌خواهید برسید؟. همچنین ورزش قهرمانی، همگانی، حرفه‌ای و... در برنامه‌های شما چه جایگاهی دارد.

خدابخشی با بیان اینکه برنامه شما فاقد آینده‌نگری و برنامه لازم در این خصوص است، گفت: ما در ورزش همگانی با کم تحرکی مواجه هستیم که مشخص نیست چه برنامه ای دارید.

نماینده الیگودرز با اشاره به اینکه بودجه وزارتخانه در بودجه سالانه افزایش یافته است، گفت: برنامه دکتر سجادی فاقد نقشه راه، برنامه عملیاتی برای سمن های جوانان، سازماندهی اوقات فراغت و... است و متاسفانه در برنامه پیشنهادی ایشان اشاره ای به آن نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha