• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1400060302548
  • منبع : ریاست جمهوری

اسماعیلی در آیین معارفه و تکریم معاونین سیاسی دفتر رئیس جمهور:

دولت سیزدهم برای کار جهادی و شبانه‌روزی کمر همت بسته است

دولت سیزدهم برای کار جهادی و شبانه‌روزی کمر همت بسته است

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در آیین تکریم و معارفه معاونین سیاسی سابق و جدید دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ انقلاب قرار داریم، گفت: آغاز فعالیت دولت سیزدهم با آغاز اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصادف شده و کارگزاران این دولت به عنوان مجموعه‌ای که با رای ملت بزرگ ایران توفیق خدمتگزاری یافته‌اند، مصمم هستند خدمتی شایسته به مردم ایران اسلامی ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، اسماعیلی اظهار داشت: الگوی عمل دولت سیزدهم دقیقا منطبق بر محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داده و برای جبران نقصان‌ها و کارهای بر زمین مانده از توفیقات و دستاوردها الگوبرداری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: لازمه جبران کاستی‌های گذشته و البته عمل به ماموریت‌های چله‌ی دوم انقلاب اسلامی کار جهادی، مضاعف و شبانه‌روزی است و این دولت برای کار جهادی و خدمت به مردمی که شایسته‌ترین‌ها برای خدمت هستند، کمر همت بسته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با تشکر از خدمات و تلاش‌های فریدون وردی‌نژاد معاون سیاسی سابق دفتر رئیس جمهور، انتصاب محمد جمشیدی به این مسئولیت را بیانگر نگرش تخصص محور دولت سیزدهم دانست و گفت: آقای دکتر جمشیدی از اساتید صاحب‌نظر و برجسته حوزه روابط بین الملل هستند که توانمندی‌ها، سوابق و اشراف بسیار سازنده و مثبتی دارند.

محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی اظهار داشت: برای مدیریت موثر ضرورت دارد تلاش کنیم با توجه به تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و داخلی نگاهی رو به جلو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بدخواهان تلاش داشتند جمهوری اسلامی را بین مفاهیم نهضت و نظام بودن درگیر نگاه دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با ارائه مفهوم نظام انقلابی، بر این دوگانه خط بطلان کشیده و تاکید کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه و رویکرد انقلابی، اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha