• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400060302550
  • منبع : نمایندگی لرستان

سجاد مرادی:

عملکرد دوومیدانی‌کاران جوان ایران در رقابت‌های جهانی خوب بود

عملکرد دوومیدانی‌کاران جوان ایران در رقابت‌های جهانی خوب بود

ایسنا/لرستان دارنده نشان‌های رنگارنگ دوهای ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر مدعی شد: ۹۰ درصد دوومیدانی‌کاران ایرانی که در رقابت‌های جوانان جهان حضور داشتند، سال آینده در بازی‌های آسیایی می‌توانند مدال کسب کنند.

سجاد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، نتایج دوومیدانی‌کاران جوان کشور در رقابت‌های جهانی را رضایت‌بخش دانست و افزود: دو رتبه چهارمی در پرتاب دیسک و وزنه توسط صادق صمیمی و ارسلان قشقایی، پنجمی دیسک محمدرضا رحمانی‌فر  و یک ششمی توسط مهلا محروقی در پرتاب دیسک خوب و راضی‌کننده‌ بوده است.

وی تصریح کرد: انتظارات باید در حد معقول باشد و اگر با دوره‌های گذشته قیاس کنیم، می‌بینیم که نتایج این مسابقات جهانی خوب بوده است.

مرادی اضافه کرد: در دور قبلی این رقابت‌ها ما فقط ۲ سهمیه داشتیم که این دور به ۹ سهمیه افزایش پیدا کرد و این نشان می‌دهد که پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

این پیشکسوت پر افتخار و مربی دوومیدانی تأکید کرد: ۹۰ درصد ورزشکاران ایرانی که در این رقابت‌ها حضور داشتند، سال آینده می‌توانند در بازی‌های آسیایی شرکت و مدال کسب کنند و آینده درخشانی دارند.

وی گفت: کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی در چند وقت اخیر برنامه‌ریزی خوبی داشته و با اقدامات مناسب افراد مستعد زیادی شناسایی شده و فدراسیون باید از برنامه‌های این کمیته حمایت کند.

مرادی با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر جوانان و نوجوانان خوبی رو شده، افزود: این مهم نوید این را می‌دهد که در سال‌های آینده ما تیم خوبی داریم و باید این روند استعدادیابی ادامه‌دار باشد.

دارنده نشان‌های مختلف در دوهای ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر با بیان اینکه باشگاه‌ها نیز اگر به نوجوانان و جوانان بها بدهند، ضرر نمی‌کنند، اضافه کرد: دوومیدانی‌کاران مستعدی در رقابت‌های باشگاه‌های قهرمانی کشور می‌بینیم و امید می‌رود این استعدادیابی تداوم یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha