• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400060302565
  • خبرنگار : 71442

مدیر روابط عمومی معاونت صدا تاکید کرد

فعالیت فاطمه صداقتی در رادیو ممنوع نیست

فعالیت فاطمه صداقتی در رادیو ممنوع نیست

مدیر روابط عمومی معاونت صدا با نادرست خواندن خبر ممنوعیت فعالیت فاطمه صداقتی (گوینده پیشکسوت) در رادیو، بر حضور او در دو برنامه رادیو جوان در پیک صبحگاهی و عصرگاهی تاکید کرد.

سیداحمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی معاونت صدا در گفت و گویی با ایسنا درباره خبری که درباره ممنوعیت فعالیت فاطمه صداقتی در رادیو عنوان شده بود، توضیح داد: خانم صداقتی ممنوع الکار نیستند. حتی تذکری هم به ایشان داده نشده است.

وی افزود: جایگاه رسانه به ویژه جایگاه رادیو مطالبه‌گری است. ما در برنامه‌های مختلف این پرسش‌گری را از مسئولان داریم؛ چون خود را صدای مردم می‌دانیم. در برنامه‌های صبحگاهی رادیو جوان بارها و بارها خانم صداقتی از مسئولان مختلف همین مطالبه گری را داشته است. در شبکه های رادیو ایران، رادیو تهران، رادیو سلامت و به طور کلی همه شبکه های رادیویی این فضا موجود است؛ ضمن اینکه خانم صداقتی از گویندگان پرتوان، قدیمی و خوش صدای رادیو است که خطوط قرمز را هم به خوبی می شناسند. پس لزومی ندارد به ایشان تذکری داده شود در شرایطی که مجری توانمندی است.

صدر گفت: خانم صداقتی به دلیل توانمندی که دارد، تنها مجری در رادیو جوان است که دو برنامه در زمان پیک را در اختیار دارد؛ یکی برنامه «جوان ایرانی سلام» در پیک صبحگاهی و دیگری برنامه «خط آزاد» که برنامه ای عصرگاهی است و هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه پخش می شود و ایشان یکی از مجریان این برنامه هستند.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا همچنین توضیح داد: برنامه های روتین در رادیو جوان توسط دو گروه اجرا می شود. برنامه «جوان ایرانی سلام» این هفته با اجرای پیمان طالبی به روی آنتن رفت و هفته آینده با اجرای فاطمه صداقتی پخش خواهد شد. برنامه عصرگاهی این هفته هم توسط مهدی مفیدی اجرا شد و در هفته آینده مجری آن فاطمه صداقتی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۰۵:۵۴

سلام .. لازمه خدمتتون عرض کنم در خانمها صدا فقط صدای خانم صداقتی و عباسی و همچنین اجراهاشون و در آقایان حسن اسماعیل پور و پیمان طالبی .. والسلام .

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۲ ۱۶:۵۰

گل گفتی

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۱۱:۲۶

سیداحمدرضا صدر درود برشرف و رئیس شما که چنین انتظاراتی از رادیو داریددستتان را میبوسم ...صدای مردم واژه ای که به سخنان رئیس جمهورمحبوبمان آقای رئیسی شباهت دارد ..آفرین

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۶ ۱۶:۵۴

با سلام ،سرکار خانم صداقتی مجری سرشار از انرژی و توانمندی است ، خیلی فاکتورها باید دست به دست هم بدند و بر وفق مراد که از سینرژی آنها یه خانم صداقتی با اون صدای شیوا ، حاضرجواب و علمی رشد پیدا کنه و به مرحله بهره وری محصول برسد.خداوند یار و یاورشان و سلامتی مهمان وجودشان.دکتر مرادی وزارت بهداشت

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۳ ۲۱:۳۸

اگر چنین نباشد مسئولین به خودشان نمی ایند این خودش تذکر است این خودش زنگ بیداری است برای مسئولین بسیار جالب وبه نظر من این برنامه باید باشه وخیلی هم خوب است