• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400060302601
  • خبرنگار : 71620

با رای مجلس

«محرابیان» وزیر نیرو شد

«محرابیان» وزیر نیرو شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی اکبر محرابیان را به عنوان وزیر نیرو در دولت سیزدهم انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس  با ۲۲۰ رای موافق،  ۴۷ رای مخالف،  ۱۵ رای ممتنع و ۳ رأی سفید علی اکبر محرابیان را به عنوان وزیر نیرو انتخاب کردند.

علی اکبر محرابیان متولد سال ۱۳۴۸ در خوانسار بوده و دانش آموخته مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران، در حال حاضر دانشجوی دکترای اقتصاد واحد علوم تحقیقات و در مرحله دفاع از پایان نامه با موضوع: اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی و رفاه خانوار با رویکرد اقتصادی مقاومتی است.

وزیر صنایع و معادن در دولت‌های نهم و دهم، دستیار ویژه رئیس جمهور و مجری طرح مهر ماندگار (با هدف تکمیل و راه‌اندازی صدها طرح و پروژه کلان کشور بویژه در حوزه سد، نیروگاه، آبرسانی، پالایشگاه پتروشیمی، راه و راه آهن، بندر و...)، مشاور رئیس جمهور، ریاست ستاد تبصره ۱۳ مجری نوسازی ناوگان خودرویی کشور، سهمیه‌بندی بنزین و توسعه حمل و نقل عمومی، عضو شورای عالی فنی کشور، عضو شورای پول و اعتبار و رئیس کارگروه حمایت از تولید کالاهای داخلی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی محرابیان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۰۲:۰۳

تبریک به جناب محرابیان که حتما موجب تغیرات جامعی دروزارت نیرو خواهند بود

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۱۱:۵۲

سلام و عرض ادب تبریک میگم به افای مهندس محرابیان انشالله موفق باشید . دوره اقای احمدی نژاد که وزیر صنعت بودید که خیلی عالی بود خودرو ارزون و مناسب میشد بخری .انشالله که تو وزارت نیرو هم موفق و سربلند باشید.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۱۱:۵۵

امیدوارم مهندس محرابیان موفق باشند و سایه سنگین دانشگاهیان را از سر وزارت نیر کم کنند. مردان بی ادعای تجربه مند و بزرگی در وزارت نیرو هستند که منفعل شده اند به کارگیری نیروی نخبه و متعهد می تواند تحول آفرین باشد.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۱۲:۵۹

سلام عرض ادب وتبریک به جناب آقای مهندس محرابیان به عنوان وزیر نیرو در دولت جدید امیدارم ایشان حتما به بحث تبیدل وضعیت نیروهای شرکتی در توزیع برق کشور توجه کنن چون حق وحقوق این قشر باسواد و فنی پایمال میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۱۳:۵۰

سلام و درود به آب دزد عزیز مبارک ان شاالله به خشکی کارون و نابودی خوزستان بهتر عمل کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۱۹:۰۵

تبربک فروان از طرف کار معین آب منطقه ای کرمان

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۴ ۲۲:۰۵

چرا قبض برق آخرین روز وزیر برق برای مردم زیاد آمد