• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400060302623
  • خبرنگار : 71496

قرارداد ۲ شرکت اماراتی و اسرائیلی برای همکاری در صنایع هوایی

قرارداد ۲ شرکت اماراتی و اسرائیلی برای همکاری در صنایع هوایی

اتحادیه مهندسی، بزرگترین ارائه دهنده خدمات نگهداری و تعمیرات در خاورمیانه از امضای قراردادی مهم با یک شرکت صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی برای تغییر کاربری هواپیماهای مسافربری به هواپیماهای ترابری خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد، شرکت صنایع فضایی رژیم صهیونیستی و شرکت خدمات هوایی جنرال الکتریک امارات در سال ۲۰۱۹ آغاز برنامه بوئینگ ۷۷۷ برای تبدیل هواپیماهای مسافربری به باری را اعلام کردند اما با شیوع کرونا و تاثیرات آن بر شرکت‌های هواپیمایی، عملیات‌های حمل‌ونقل به دلیل نقش مهمی که در سهولت بخشیدن به تجارت بین‌المللی ایفا می‌کنند، زیان دیدند و طبق برآوردها، در آینده شاهد افزایش تقاضا برای هواپیماهای پهن پیکر و با امکان ترابری برای مدت طولانی خواهیم بود.

در همین راستا، اتحادیه مهندسین، بزرگترین ارائه دهنده خدمات نگهداری و تعمیرات در خاورمیانه از امضای قراردادی مهم با یک شرکت صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی جهت تبدیل هواپیماهای مسافربری به هواپیماهای باری مدل بوئینگ ۷۷۷ خبر داد.

طبق بندهای توافقنامه امارات و رژیم صهیونیستی در مرحله اول این مشارکت، اتحادیه مهندسین دو خط از خطوط تبدیل هواپیماها را که هر ساله تعداد زیادی از عملیات‌های تغییر کاربری هواپیماها را اجرا می‌کنند، تسهیل می‌کند.

تونی دوگلاس، رئیس اجرایی گروه اتحادیه هواپیمایی گفت: هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ نه تنها برای مشتری‌ها جذاب هستند بلکه به عنوان بزرگترین هواپیما در گروه خود، یک موفقیت فنی بزرگ محسوب می‌شوند، این هواپیما نقش بسزایی در رفع نیازها ایفا کرده و پرسودترین هواپیما و سازگارترین مدل با محیط زیست محسوب شده و وسیله‌ای عالی بای افزایش ارزش تجارت ما است.

بواز لیوی، رئیس اجرایی شرکت صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به توافقنامه عادی‌سازی امضا شده با امارات گفت: این توافق به صنایع هوافضای اسرائیل فرصت توسعه فعالیت‌های جهانی در منطقه خلیج (فارس) را داد و ما در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت داریم.

لیوی در ادامه مدعی شد: راه‌اندازی سایت تغییر کاربری با مشارکت اتحادیه مهندسین نشانه مهمی از روابط مستحکم دو طرف و تقویت حضور ما در منطقه است، اطمینان دارم این توافقنامه به امضای قراردادهای همکاری بیشتری با شرکت‌های منطقه منجر خواهد شد و این امر به تقویت فعالیت‌های ما در سطح منطقه کمک خواهد کرد.

یوسف میلامد، معاون رئیس لیوی نیز این توافقنامه را برگ جدیدی در روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای حوزه خلیج فارس دانست و گفت: توافقنامه‌های بیشتری با شرکت‌های منطقه به دنبال این توافق امضا خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha