• پنجشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400060402933
  • خبرنگار : 30054

مزایای انتخاب تشک های خوشخواب، طبی و فنری در فروشگاه مهدتشک

مزایای انتخاب تشک های خوشخواب، طبی و فنری در فروشگاه مهدتشک

تا به حال چند مرتبه روز خود را با کرختی آغاز کردید؟ یا بدن درد خود را به بد خوابیدن شب پیش ربط دادید؟ یا شاید مدت‌هاست که از کمر درد و گردن درد رنج می‌برید و نمی‌دانید علت آن چیست؟ تمامی اینها ممکن است تنها یک دلیل داشته باشد آن هم خوابیدن روی تشک نامناسب.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اعلام مهد تشک، مزیت تشک‌های طبی مرغوب به دیگر تشک‌ها، حذف درد بدن و هدیه خوابی پر از آرامش است. حتی اگر به علت‌های دیگری چون آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج می‌برید این تشک‌ها تسکین دهنده درد شما خواهند بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.
در تولید تشک‌های طبی از مواد اولیه و متریالی استفاده می‌شود که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کنند. این تشک‌ها میزان نرمی و سفتی ایده‌الی دارند و فرد هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن در آمده و آسایش بیشتر را در زمان خواب برای او فراهم می‌کند.

خرید تشک

یکی از گزینه‌های خرید تشک، تشک طبی است. اگر دقت کرده باشید اکثر تولیدکنندگان تشک، با عنوان تشک طبی توجه خریداران را به برند خود جلب می‌کنند اما بهتر است پیش از خرید تشک طبی مناسب، اطلاعاتی از آنها بدست آورید و بدانید این تشک‌ها چه ویژگی‌هایی برجسته‌ای نسبت به مدل‌های غیر طبی دارند و آیا تنها یک مدل تشک طبی در بازار موجود است یا این محصول نیز انواع مختلفی دارد.
در اینجا می‌خواهیم برای شمایی که به خوابی خوش اهمیت می‌دهید، اطلاعاتی کامل از تشک‌های طبی را بازگو کنیم تا اگر تصمیم به تعویض تشک قدیمی خود را دارید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید.

 تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

امروزه فروشندگان برای بازاریابی و فروش بیشتر تشک‌های غیراستاندارد و یونولیتی را به جای تشک‌های طبی اصل و با نام برندهای معروف معرفی می‌کنند. و یا مارک کنار تشک را جدا کرده و مارک برندهای شناخته شده را روی آنها نصب می‌کنند. تشک‌های تقلبی بسیار سبک و ارزان قیمت‌تر از تشک‌های فوم و اسفنجی هستند و طول عمر بسیار کمی نسبت به سایر تشک‌ها دارند. این نوع تشک‌ها معمولا در کارگاه‌های غیراستاندارد و از مواد اولیه بی کیفیت تولید می شوند.
برای انتخاب یک تشک خوب نیاز است که از نظر کیفیت و قیمت آن را بررسی کنید ودرست ترین تصمیم متناسب با نیازتان را بگیرید
برای خرید تشک‌های طبی و حتی معمولی اول از همه در مورد اینکه چه نوع تشکی نیاز دارید تحقیق کنید و سپس در مورد برند آن اطلاعات لازم را کسب و اقدام به خرید کنید.

ضرورت داشتن یک تشک خوشخواب

تشک خوشخواب از مهمترین لوازم هر خانه ای به شمار می رود که از دیدگاه علم پزشکی هم اهمیت زیادی دارد. اگر تشک غیراستاندارد و قدیمی استفاده می کنید امکان دارد به بیماری های عضلانی از جمله دیسک کمر دچار شوید. ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به نکاتی بیاندازیم که به شما کمک کند بهترین تشک خوشخواب را موقع خرید انتخاب کنید.

همه ی آن چه که باید درباره سرویس خواب بدانید

از جمله نکاتی که باید در هنگام خرید سرویس خواب به آن توجه نمود جنس سرویس خواب می باشد. جنس سرویس خواب بسیار مهم می باشد و هرچه سرویس خواب شما با کیفیت تر و مقاوم تر باشد مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده نمایید.
 سرویس خواب ها از لحاظ جنس انواع مختلفی دارند که شامل سرویس خواب چوبی، سرویس خواب ام دی اف و سرویس خواب های ملامینه را شامل می شوند همچنین سرویس خواب های فلزی نیز موجود می باشند که نسبت به سرویس خواب های چوبی در رده پایین تری قرار می گیرند.
 
سرویس خواب چوبی نسبت به بقیه سرویس خواب ها دارای طرفداران بیشتری می باشد این نوع سرویس خواب ها که شامل سرویس خواب های ام دی اف و ملامینه می شود دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد که می توان به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب خود ست نمود. در سرویس خواب های چوبی معمولا جنس کفی تخت فلزی می باشد اما بقیه ی قسمت های  سرویس خواب چوبی می باشد که شما می توانید بسته به نوع نیاز خود کفی تخت را هم چوبی انتخاب نمایید همچنین کفی تخت می تواند ساده و یا جک دار باشد کفی های جک دار قابلیت بیشتری نسبت به کفی های ساده دارند و می توان کفی تخت را بالا داده و یا حتی وسایلی در قسمت زیرین آن نگهداری نمود.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مهد تشک در ارتباط باشید:
اطلاعات تماس شرکت :
آدرس :تهران، میدان ولیعصر (عج)، ضلع شمال غربی، مجتمع پردیس، طبقه همکف، واحد ۵۴، فروشگاه مهد تشک
تلفن تماس  ۸۸۴۹۷۷۶۸ – ۸۸۴۹۷۷۴۶
همراه :۰۹۳۶۲۰۴۱۶۴۵
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha