• پنجشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400060403036
  • خبرنگار : 30054

قوطی ها و پروفیل ها  

قوطی ها و پروفیل ها  

قیمت قوطی و پروفیل به دلیل کاربرد وسیع این مقاطع فولادی توسط بسیاری از افراد دنبال می شود از انواع پروفیل می توان به پروفیل های بازی نظیر تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و ... اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آراد آهن، قوطی ها از جمله پروفیل های بسته پرکاربرد هستند که از آنها در ساخت درب و پنجره استفاده می شود. ما در این مطلب به سوالاتی نظیر پروفیل چیست پاسخ خواهیم داد و شما را با قوطی و پروفیل بیشتر آشنا خواهیم کرد.

پروفیل چیست؟

به طور کلی به هر مقطع فولادی که سطح مقطع آن در طول معینی ثابت باشد، پروفیل می گویند. پروفیل ها در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند. پروفیل ها را می توان به دو دسته کلی پروفیل های باز و پروفیل های بسته تقسیم بندی کرد. از پروفیل های باز می توان به تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی، تسمه، پروفیل زد و پروفیل آبرو اشاره کرد. قوطی ها و لوله ها از جمله پروفیل های بسته هستند و کاربردهای مشخصی دارند. به دلیل استفاده زیاد از برخی پروفیل ها در صنعت ساختمان، به آنها پروفیل های ساختمان می گویند.جهت اطلاع از قیمت انواع پروفیل، خرید آبرو و زد به سایت آراد آهن مراجعه نمایید.
روش تولید پروفیل ها نیز متنوع است. این نوع از آهن آلات در یک دسته بندی دیگر به سه دسته تقسیم می شوند که به قرار زیر است:

- پروفیل نورد گرم
- پروفیل نورد سرد
- پروفیل های مرکب
 
از نورد گرم شمش های فولادی، پروفیل های نورد گرم تولید می شوند. پروفیل های نورد سرد از طریق خم کردن و پرس ورق های فولادی تولید می شوند. پروفیل های مرکب از ترکیب ‌دو نوعی که در بالا گفته شد تولید می شوند. به پروفیل هایی که در صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، پروفیل صنعتی می گویند که این پروفیل ها استحکام و توان باربری بسیار بالایی دارند. قیمت قوطی و پروفیل اصفهان به دلیل کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از صنعتگران و کارفرمایان است.

قوطی چیست؟

قوطی های فلزی یا همان باکس نوعی از پروفیل ها هستند که تو خالی و دارای سطح مقطع های مختلفی به شکل مربع و مستطیل هستند. قوطی ها از نظر جنس به انواع مختلفی نظیر قوطی آهنی، قوطی استیل و قوطی آلومینیومی تقسیم می شوند. این پروفیل ها معمولاً به روش نورد سرد تولید می‌ شوند. 
از انواع دیگر قوطی ها می توان به قوطی های مبلی، ستونی و گالوانیزه نیز اشاره کرد. با توجه به تنوع این محصول، در خرید قوطی فولادی باید به نوع آن توجه شود. اگر شما نیز به دنبال قیمت قوطی و پروفیل هستید، می توانید به سایت آراد آهن که برترین مرجع فروش انواع پروفیل در کشور است، مراجعه کنید.

کاربرد قوطی ها و پروفیل ها

پروفیل در صنایع مختلف از جمله در ساختمان سازی بسیار پر کاربرد است. ساخت درب و پنجره های آلومینیومی یا آهنی، ساخت نرده های فلزی، ساخت ستون و اسکلت فلزی از کاربردهای پروفیل های مختلف در ساختمان سازی می باشد. از پروفیل های زد برای پوشش سقف سوله ها استفاده می شود. از کاربردهای قوطی های فلزی می توان به اختصار به موارد زیر اشاره کرد:

- صنعت خودرو سازی
- صنعت حمل و نقل عمومی
- تولید لوازم بیمارستانی از جمله تخت بیمارستان
- تولید انواع لوازم ورزشی
- تولید لوازم خانگی
- تولید لوازم تفریحی

بسیاری از شرکت ها در داخل کشور اقدام به فروش قوطی و پروفیل کرده اند که از این میان می توان به شرکت آراد آهن اشاره کرد. این شرکت برای تامین فوری نیازهای مصرف کنندگان راه همواری ایجاد کرده تا هموطنان عزیز انواع مقاطع فولادی را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنند. قیمت قوطی و پروفیل در سایت آراد آهن به روزرسانی می شود.

مشخصات فنی قوطی ها

مشخصات فنی قوطی ها شامل جنس، سایز، استاندارد و وزن محصول است. همانطور که مستحضر هستید، از آلیاژهای مختلفی در تولید مقاطع فولادی در کارخانه های مختلف استفاده می شود. به همین ترتیب وزن قوطی فولادی از جنس و ابعاد آن تبعیت می کند.
قوطی ها در ضخامت های مختلفی تولید می شوند و این ضخامت می تواند از ۱ الی ۶ میلیمتر تغییر کند. کاملا بدیهی است که وزن محصول با افزایش ضخامت، افزایش خواهد یافت. کارخانه ها از استانداردهای خاصی در تولید این مقاطع فولادی استفاده می کنند که از معروف ترین استانداردها می توان به BSEN 10219 اشاره کرد. قیمت قوطی و پروفیل با وزن این محصول محاسبه می شود.

قیمت قوطی و پروفیل

یکی از مهم ترین پارامترهای خرید مقاطع فولادی، قیمت آنها است. قیمت قوطی و پروفیل نیز مانند انواع مختلفی از آهن آلات به عواملی نظیر نوع، ابعاد، سایز، ضخامت و ... بستگی دارد. شما برای اطلاع از قیمت این محصولات می توانید به یکی از مراجع فروش آهن در ایران یعنی آراد آهن مراجعه کنید. شرکت بازرگانی آراد آهن نمایندگی فروش قوطی و پروفیل به صورت غیر انحصاری در کشور است و برترین خدمات را برای مشتریان ارائه می دهد.

خرید قوطی و پروفیل

آراد آهن تامین کننده قوطی و پروفیل آبرو با بهترین قیمت و سایر مقاطع فولادی در سطح کشور است و بهترین قیمت را برای این محصولات ارائه می دهد. شما می توانید قیمت قوطی به صورت لحظه ای و  قیمت پروفیل زد  را از این سایت و یا با عضو شدن در کانال تلگرامی آن بگیرید. شرکت های بزرگ و کوچک بسیاری برای پیشبرد پروژه های خود با این مجموعه در حال همکاری هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha