• پنجشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400060403117
  • خبرنگار : 50448

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف مرگبار محور کنگان-بوشهر

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف مرگبار محور کنگان-بوشهر

ایسنا/بوشهر مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: بر اثر برخورد رو در رو دو خودروی پژو پارس با پراید بعد از سه راهه بردخون یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

حسین ناظمیان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه در محور بوشهر به کنگان بعد از سه راه بردخون رخ داد که در آن یک‌دستگاه خودروی پژوه پارس و پراید به صورت رو در رو با هم برخورد کردند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر، بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی  با ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵  آبدان و دوراهک و  یک آمبولانس از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر اضافه کرد: در این حادثه راننده پژوه به‌صورت سرپایی مداوا و سرنشین دیگر آقایی ۳۹ ساله بدلیل ضربه به پا، لگن و دست پس از انجام اقدامات درمانی و ارایه کمک‌های اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اعزام شد.

ناظمیان‌پور گفت: سرنشینان پراید نیز که آقا و خانمی ۴۵ و ۴۳ و همچنین دختر بچه‌ای ۱۱ ساله بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و مرکز خدمات جامع سلامت آبدان اعزام شدند.

وی ادامه داد: خانم ۴۳ ساله که به‌دلیل شدت ضربات وارده به اندام‌های حیاتی از وضعیت ناپایداری برخوردار بود به مرکز آبدان اعزام و با پزشک و کادر درمانی عملیات احیا انجام و با حضور پزشک و تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان کنگان اعزام شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر افزود: علی‌رغم ارایه خدمات درمانی و انجام عملیات احیا در آمبولانس و بیمارستان این مصدوم به‌دلیل شدت صدمات وارده به اندام‌های حیاتی در بیمارستان فوت کردند.

ناظمیان‌پور ادامه داد: علت دقیق تصادف از سوی کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha