• جمعه / ۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400060503392
  • خبرنگار : 50448

امام جمعه بوشهر:

مسئولان بهداشت و درمان بوشهر تلاش جهادی داشته باشند

مسئولان بهداشت و درمان بوشهر تلاش جهادی داشته باشند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان بهداشت و درمان استان در توسعه خدمات بیمارستانی و ارائه داروهای مورد نیاز، تلاشی جهادی داشته باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته اظهار کرد: یکی از مهمترین فضائل اخلاقی انسان «خودپردازی اخلاقی» است. «خود پردازی اخلاقی» یعنی بررسی اخلاقیات و تصمیم و اصلاح عیب‌ها، رذائل و کمبودهای اخلاقی خویش است. گاهی انسان بیش از آنکه به خود نگاه کند و خود را محاسبه و سپس اصلاح کند به بررسی عیوب دیگران می‌پردازد و با زبان تند و عملکرد تحقیرآمیز در اندیشه اصلاح آنان است در حالی که خود عیوب بسیاری دارد.

وی ضمن گردامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم، تصریح کرد: آن دو شهید گرانقدر الگوی کامل برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز در راستای عدالت خواهی و پیشرفت بودند و از طرف دیگر با شهادت خود به جهان و تاریخ نشان دادند که دشمنان این انقلاب، بی‌منطق و دارای روح جنایت پیشگی و تروریسم بوده و حامیان آنان به سرکردگی آمریکا ضد حقوق بشر هستند، هرچند آن جنایتکاران با استفاده از تریبون‌های تبلیغاتی و مراکز بین‌المللی، خود را به دروغ حامی حقوق جلوه می‌دهند.

امام جمعه بوشهر با تبریک آغاز به کار دولت جدید را به ریاست جمهور و همه وزرا، افزود: امیدوارم آن ریاست محترم جمهور و هیئت دولت مشکلات موجود به ویژه رفع بیماری کرونا و اوضاع اقتصادی و معیشت مردم را به طور ویژه و جهادی برطرف کرده و فضایی بر اساس عدالت، پیشرفت و خدمت هر چه تمام‌تر به مردم عزیز فراهم آورند.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: دوازدهم شهریورماه سالروز شهادت بزرگ مرد مبارزه ضد استعماری ایران (رئیسعلی دلواری) و روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس است. یاد و خاطره آن مجاهد مومن را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: دلاور مردی که در زمانی که دولت مرکزی برده سیاسی اجانب بود و اکثر خواص زیر بیرق بیگانگان بودند با تأسی به قرآن کریم و سیره معصومین علیهم السلام و فتوای مجتهدین بوشهر بر ضد متجاوزان قیام کرد و حماسه مقاومت آفرید و الگوی تمام عیار برای همگان شد. وی نشان داد اعتماد به بیگانگانِ سوداگر خطایی بزرگ است و تنها راه استقلال مملکت، مقاومت است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بار دیگر تمامی مسئولان و مردم عزیز را به مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیماری کرونا توصیه می‌کنم و از مسئولان بهداشت و درمان استان تقاضا دارم در خدمت هرچه تمام‌تر به مردم گرامی و بیماران محترم توجه بیشتری کنند و در توسعه خدمات بیمارستانی و ارائه داروهای مورد نیاز، تلاشی جهادی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha