• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060604080
  • منبع : نمایندگی همدان

افتتاح و بهره‌برداری ۴ طرح خدماتی و عمرانی در اسدآباد

افتتاح و بهره‌برداری ۴ طرح خدماتی و عمرانی در اسدآباد

ایسنا/همدان در پنجمین روز از هفته دولت چهار طرح خدماتی و عمرانی در شهرستان اسدآباد با حضور مسئولین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پست عمومی برق  خیابان رفسنجانی شهراسدآباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از ۱۰ طرح برق رسانی اولین طرح افتتاح شده این شهرستان درپنجمین روز از هفته دولت بود.

فرماندار اسدآباد در افتتاح این طرح  با اشاره به نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۵۰ کیلو ولت آمپر برای کاهش تلفات و تعدیل بار در این طرح، اظهار کرد:در هفته دولت ۱۰ طرح برق‌رسانی با اعتباری افزون‌بر ۴۹میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در شهرستان همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سعید کتابی افزود: برق‌دار کردن پروژه‌های صنعتی و کشاورزی با اعتباری افزون‌بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با احداث ۱.۵ کیلومتر خط فشار متوسط و نصب ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور برای برق‌دار شدن چاه‌های کشاورزی، تعویض ۳۱۶ دستگاه  کنتور معیوب با کنتور فهام با اعتباری افزون‌بر ۱۲ میلیارد ریال، توسعه شبکه فشار ضعیف شهری با اعتبار  ۴۰۰ میلیون ریال، توسعه شبکه فشار ضعیف روستایی با اعتبار یک میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال، نصب۲۵۰ دستگاه کنتورهای عادی و هشت دستگاه کنتور دیماندی با اعتبار ۵ میلیارد ریال، رفع حریم خطرناک روستای رستم آباد با اصلاح ۵۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، نصب چراغ‌های نقاط مختلف روستایی با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال ،تعویض ۱۷۴۶ عدد لامپ در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تعمیرات خطوط فشار ضعیف و ۲۰ کیلو ولت با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال دیگر پروژه ‌های برق‌رسانی  افتتاح شده همزمان امروز  شهرستان  در هفته دولت بود.

افتتاح دو واحد  ساختمان پزشکان متخصص

دو واحد ساختمان  پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی شهرستان دومین طرح  افتتاح شده در این روز بود که توسط فرماندار اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

کتابی در افتتاح این طرح  گفت: برای ساخت و احداث دو واحد مسکن پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی شهرستان اعتباری افزون‌بر ۶ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشکده و وزارت بهداشت هزینه شده است .

وی با اشاره به آغاز احداث و عملیات اجرایی طرح فوق در سال گذشته و پایان پروژه در سال‌جاری یاد آور شد: متراژ هر یک از واحدهای مسکن پزشکان این  طرح ۱۷۰ متر مربع بوده که احداث آن برای رفاه حال پزشکان متخصص  شهرستان ضرورت داشت.

افتتاح سیستم انتقال مخابراتی  CWDM روستای گذرکجین

افتتاح سیستم انتقال مخابراتی  CWDM  در  روستای گذرکجین  با اعتباری افزون‌بر  ۷۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از هفت طرح مخابراتی  سومین طرح افتتاح شده این شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت بود.

فرماندار اسدآباد در افتتاح این طرح از افتتاح و بهره‌برداری همزمان هفت طرح مخابراتی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد طرح با اعتباری افزون‌بر ۸۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به‌صورت همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

کتابی اضافه کرد: سیستم انتقال مخابراتی  CWDM روستای یوسف‌آباد با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، ارتقا و تبدیل ۳G به ۴G به تعداد هشت سایت BTS  با اعتباری افزون‌بر ۸۰ میلیارد ریال ،طرح بستر OLT در روستای ایوراع - سمیران با اعتباری افزون‌بر ۷۰۰ میلیون ریال ، طرح بستر OLT در هودرج -اسدآباد با اعتباری افزون‌بر ۷۰۰ میلیون ریال و توسعه ADSLl به تعداد ۹۶ پورت با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال در قاسم‌آباد طرح‌های مخابراتی شهرستان بود که امروز به صورت همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و مقاوم سازی مسکن روستایی در پیرملو

مقاوم سازی مسکن روستایی در پیرملو به نمایندگی از ۳۲ واحد مسکن مقاوم سازی شده شهرستان آخرین طرح افتتاح شده این شهرستان در هفته دولت بود.

فرماندار اسدآباد در افتتاح این طرح اظهار کرد: به‌صورت همزمان ۲۳ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی با اعتباری افزون‌بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این تعداد از مسکن‌های روستایی از تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود پنج درصد با بازپرداخت ۱۵ ساله استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: در سال‌جاری میزان تسهیلات مسکن روستایی ۱۰۰ میلیون تومان با بازه زمانی ۲۰ ساله و با نرخ پنج درصد بوده که در سال‌جاری با افزایش سقف تسهیلات، استقبال خوبی از سوی متقاضیان برای استفاده از تسهیلات مسکن روستایی صورت گرفته است.

کتابی همچنین از  سهمیه ۱۲۰۰ واحدی امسال اسدآباد در احداث مسکن روستایی خبر داد و گفت: تاکنون از ۱۱هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی این شهرستان، ۵۱۱۰واحد مسکن روستایی معادل۴۴ درصد مقاوم‌سازی شده‌اند.

به‌گزارش ایسنا، در ادامه نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار اسدآباد از روند پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد و روند اجرای طرح آسفالت جاده منطقه  چهاردولی بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha