• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400060604130
  • خبرنگار : 71588

ضمن دعوت برای سفر به تل‌آویو

بنت پس از دیدار بایدن: رهبری دیدم که اسرائیل را دوست دارد

بنت پس از دیدار بایدن: رهبری دیدم که اسرائیل را دوست دارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهوری آمریکا برای سفر به تل‌آویو پس از غلبه بر سویه دلتای ویروس کرونا دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان دیدارش با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در واشنگتن گفت: احساس کردم که ما مدت‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم و رهبری را پیدا کردم که اسرائیل را دوست دارد و دقیقاً می‌داند که چه می‌خواهیم، یک رهبر که به نیازهای ما نیز توجه دارد.

بنت در اظهاراتی ضد ایرانی گفت: "رئیس جمهوری آمریکا و ما بر سر اینکه ایران هرگز قادر به دستیابی به سلاح هسته‌ای نخواهد بود، به اتفاق نظر رسیدیم و من از این موضوع خوشحال هستم."

نفتالی بنت همچنین تصریح کرد، تل‌آویو و واشنگتن طی روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده در راستای توسعه کانال‌های همکاری، تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی نسبت به دستیابی ایران به موفقیت انرژی هسته‌ای افزود، زمان زیادی وجود ندارد. موضوع فوری است و نمی‌توان آن را به تأخیر انداخت.

نخست وزیر رژیم اشغالگر از جو بایدن برای سفر به تل آویو پس از غلبه بر سویه دلتای ویروس کرونا دعوت به عمل آورد.

نفتالی بنت پیشتر با جو بایدن، در کاخ سفید دیدار کرد و این نخستین سفر وی به واشنگتن از زمان انتصابش در این سمت در ماه ژوئن گذشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۶ ۱۶:۵۵

iran ba amrika o iranian amrika ham mitavand kaar kond, dar bakhsh elmi, tejari, hamkari madani. bayad pragmatic bood. sahyonistha mikhan baaz koll energie diplomatic iran ra dar jaryan parvandeh hasteyi gir bedan! او همچنین با تشریح نگاه دولت سیزدهم به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ایرانیان خارج از کشور اعلام کرده است که رییس جمهور از این انگیزه برخوردار است که" شورای عالی ایرانیان خارج از کشور" را احیا کند و در صورت وقوع چنین اتفاقی دبیرخانه این شورا، وزارت امور خارجه خواهد بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۰۶ ۱۷:۱۰

امریکا بموقعش مثل خیار می فروشتان اینها هیچ دوست و دشمنی شان تا ابد نیست فقط پول براشون مهم هست