• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060604324
  • خبرنگار : 50037

فرماندار خبر داد؛

المان شهدای خلبان اسدآباد در مرحله پیگیری مجوز ترافیک برای حمل است

المان شهدای خلبان اسدآباد در مرحله پیگیری  مجوز ترافیک برای حمل است

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:ساخت و طراحی المان شهدای خلبان اسدآباد آماده شده و در حال حاضر برای حمل ماکت هواپیمای شهدای خلبان، شهرداری پیگیر مجوز ترافیک است.

سعید کتابی در دیدار امام جمعه اسدآباد و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان با وی به مناسبت هفته دولت با اشاره به ساخت و طراحی المان سه شهید خلبان شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ماکت هواپیما F۴ و المان و تندیس این شهدای گرانقدر در میدان آزادگان واقع در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه نصب خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه همه ما مسئولین  وظیفه داریم تا آخرین لحظه کار خود نسبت به خدمتگزاری به مردم احساس مسئولیت داشته باشیم و تغییر و تحول در سمت‌ها تاثیری بر انجام وظایف و کار جهادی ما تا آخرین لحظه کاری نداشته باشد،افزود: وحدت ،همدلی و هم افزایی و تعامل بین مسئولین شهرستان از نقش موثری در پیشبرد کارها و امور شهرستان داشته که این امر برای ما مایه مباهات است.
کتابی در ادامه با اشاره به برخی از کارهای باقی مانده از شهرداری و شورای اسلامی قبل شهر اسدآباد تصریح کرد: در نشستی با اعضای شورای اسلامی جدید شهر اسدآباد علاوه بر المان شهدای خلبان کارهای باقی مانده از شورای اسلامی قبل به اعضا شورای اسلامی جدید تاکید شده که از جمله این موارد رسیدگی و بهره برداری از مجموعه مزار  شهدای گمنام شهر اسدآباد واقع در گردنه است.

وی همچنین با بیان اینکه در رابطه با انتخاب شهردار نیز به اعضای شورای اسلامی  تاکیدات و تذکرات لازم داده شده خاطر نشان کرد: به اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان یکی از محورهای مهم در صحبت‌های نشست هفته گذشته توصیه شده که فردی کاربلد ،متخصص،متعهد را با اتفاق نظر یکدیگر انتخاب کرده و با انتخاب شهردار شهر پشتیبان شهردار باشند و از وی کار بخواهند و آنان نیز قول داده‌اند که موارد را پیگیری کنند.
کتابی با اشاره به اینکه مشکل خاصی در شهرستان نداریم و کارها در حال انجام است ادامه داد: اعتبارات خوبی امسال به شهرستان اختصاص یافته که در صورت تخصیص کارهای خوبی می‌توان در سطح شهرستان انجام داد.
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه با جذب سرمایه گذاران جدید برای اشتغال شهرستان چندین طرح بزرگ در دست پیگیری است، افزود: امسال به بحث آب روستایی اعتبارات خوبی تخصیص داده‌ایم و در این رابطه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مناطق محروم اختصاص یافته ضمن اینکه در بحث آب شهری نیز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ۲۵ میلیارد تومان قول کمک داده‌اند.

امام جمعه اسدآباد نیز ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به اینکه حضور با روحیه فرماندار اسدآباد در بین مردم  قابل تقدیر است ،خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری در دیدار خود با دولت جدید یکی از جمله مواردی که به ایشان تاکید داشتند بین مردم بودن و نگاه به مردم داشتن  است تا مردم به راحتی بتوانند مشکلات خود را از نزدیک مطرح کنند.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در ادامه با بیان اینکه برخی از مردم از وضعیت کیفیت نان برخی از نانوایی‌ها در سطح شهرستان گلایه‌مند هستند تصریح کرد: از فرماندار درخواست داریم نسبت به مرتفع شدن این امر به عنوان یکی از گلایه‌های مردم رسیدگی کنند.

وی  ادامه داد:برخی از طرح‌ها و پروژه‌های شورای اسلامی قبل شهر اسدآباد و شهرداری به صورت نیمه تکمیل باقی مانده که یادمان شهدای گمنام و المان شهدای خلبان از جمله این موارد بوده و انتظار است تکمیل این طرح‌ها به شورای اسلامی جدید شهر اسدآباد تاکید شود ضمن اینکه انتخاب شهردار جدید نیز از جمله مواردی است که باید اعضای شورای اسلامی نسبت به آن اهمیت ویژه‌ای داشته باشند و شهردار مسلط به کار و با تجربه را انتخاب کنند.

سرهنگ امید علی الیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت اسدآباد نیز ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد:قدردان زحمات فرماندار شهرستان و تمامی مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویژه در دوران کرونا هستیم و هر جا که کمک نیاز باشد پای کار خواهیم بود .

به گزارش ایسنا ؛شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور بودند که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش ایفاکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha