• یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400060704905
  • خبرنگار : 71576

دعوت ۱۹ بوکسور به اردوی تیم ملی پس از لغو انتخابی‌ها

دعوت ۱۹ بوکسور به اردوی تیم ملی پس از لغو انتخابی‌ها

پس از لغو مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس، ۱۹ مشت‌زن با صلاحدید کادرفنی به اردو دعوت شدند.

به گزارش ایسنا، در حالی که طی روزهای گذشته خبر لغو مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس منتشر شد، امروز (یکشنبه) ۷ شهریور ۱۴۰۰، با صلاحدید سرمربی و کادرفنی تیم ملی بوکس، ۱۹ بوکسور در اوزان مختلف به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا در تمرینات حضور یابند.

دور نخست مسابقات انتخابی تیم ملی قرار بود ۵ شهریور برگزار شود تا پس از مشخص شدن نفرات برتر، از ۱۶ شهریور اردوی تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز شود. با این وجود به دلیل محدودیت‌های کرونایی و عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا، این رقابت‌ها لغو شد تا خود کادرفنی نفرات مدنظر را به اردو دعوت کند.

علیرضا استکی درباره دور جدید تمرینات تیم ملی گفت: اولین اردوی ما پس از المپیک از روز ۱۶ شهریور آغاز می‌شود و دعوت شدگان به اردو باید یک روز قبل از آغاز اردو در مجموعه ورزشی انقلاب (سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری) خود را به سرپرست تیم آقای امیر واعظی معرفی کنند.

وی افزود: پس از بارها بازنگری در اعلام نفرات در نهایت به این نتیجه رسیدم که ۱۹ بوکسور که ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها هستند را به اردو دعوت کنم، البته اولویت با بوکسورهای جوان‌تر است.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: در برخی اوزان به معنای واقعی با خلا مواجه هستیم و باید بوکسورهای کم نام و نشان را محک بزنیم. به همین خاطر در هر اردو جدا از بوکسورهایی که دعوت می‌شوند، از مدعیان دو وزن به اسم دعوت می‌کنیم تا در رقابت‌های انتخابی درون اردویی حضور پیدا کنند. بوکسورهایی که در انتخابی شرکت می‌کنند پس از پایان رقابت‌های هر وزن توسط کادرفنی ارزیابی می‌شوند و اگر کسی از نظر فنی و اخلاقی در شرایطی بود که نظر ما را جلب کند، در اردو باقی می ماند.

استکی تصریح کرد: بوکسورهای کم نام و نشان و جوان اصلا نا امید نباشند چون بسیاری از بوکسورهای باتجربه امروز نخستین تورنمنت رسمی بین‌المللی خود را در زمان سرمربیگری من تجربه کردند و مطمئن باشید حق را به حقدار می‌دهم. البته اینها منوط به این این است که یک بوکسور در حد و اندازه‌های رقابت‌های جهانی باشد.

فهرست ۱۹ نفره تیم ملی برای شروع تمرینات

وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی پرویزی
وزن ۵۱ کیلوگرم: امید احمدی صفا و مصطفی ریگی
وزن ۶۰ کیلوگرم: دانیال شه بخش
وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: اشکان رضایی و باقر فرجی
وزن ۶۷ کیلوگرم: مسلم مقصودی و امیررضا شکاری
وزن ۷۱ کیلوگرم: فرهاد مرادی و جواد زاده تراب
وزن ۷۵ کیلوگرم: سید شاهین موسوی و مهدی سرباز
وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی
وزن ۸۶ کیلوگرم: حسین دانشور و امین مجنوبی
وزن ۹۲ کیلوگرم: طوفان شریفی و علی جمالی
وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم: پوریا امیری و مجید جمشیدوند

طبق اعلام قبلی علیرضا استکی، این نفرات برای حضور مستقیم در اردوی اول تیم ملی هستند و لیست بوکسورهای اعزامی به رقابت‌های انتخابی، پس از انتخابی‌های درون اردوی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha