• یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400060705001

معاون دفتر مقام معظم رهبری:

مسئولان برای آبادانی بافت فرسوده اطراف حرم شاهچراغ تلاش کنند

مسئولان برای آبادانی بافت فرسوده اطراف حرم شاهچراغ تلاش کنند

ایسنا/فارس معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همه ما نسبت به پیرامون حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به دلیل وجود مشکلات و بافت فرسوده، مسئولیت داریم و باید مسئولان استانی و کشوری نسبت به آبادانی کامل این بافت همت کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان یکشنبه ۷ شهریور در آیین معارفه تولیت جدید آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، ضمن قرائت حکم مقام معظم رهبری برای تولیت جدید آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، گفت: آیت‌الله علیاکبر کلانتری بیش از ۲۵ سال در نهادهای مختلف رهبری در دانشگاه‌ها خدمت و در همه مسئولیت‌ها درخشیدند و به نحو احسنت مسئولیت‌ها را اداره کردند.

او ضمن قدردانی از تولیت‌های پیشین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضرات آیات دستغیب و دژکام، افزود: آیت‌الله دستغیب یکی از بهترین نمایندگان رهبری هستند، چرا که ایشان لنگر آرامش استان شدند و افق‌های روشنی را برای آینده استان ترسیم کردند.

محمدیان ادامه داد: انتصاب و وجود پر افتخار آیت‌الله کلانتری بعنوان تولیت جدید حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیز موجب افزوده شدن ظرفیتی به این استان خواهد شد.

او تاکید کرد: مسئولان استان فارس همگی باید دست در دست دیگر دهند و توجه ویژه‌ای به جایگاه سومین حرم را در منطقه جنوب کشور بعنوان قطب بزرگ فرهنگی و معنوی داشته باشند.

معاون بیت مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور استان فارس با تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید در زمان جنگ خوش درخشیدند و بزرگانی که در لشکرهایی چون فجر بودند، افتخاراتی بزرگ آفریدند.

محمدیان، فارس را مهد ادب، فرهنگ نامید و افزود: این استان با برخورداری از ظرفیت‌های معنوی و گردشگری مومنان را از سراسر کشورها به خود می‌کشاند و مردم به این استان بار سفر می‌بندند.

او خاطرنشان کرد: در طول تاریخ مردمانی با بصیرت و استقامت تر از ما وجود نداشته و بالاترین نمره در بصیرت گرفتند و اجازه ندادند کربلا دوباره تکرار شود.

این مقام مسئول گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار می‌تواند سخن خود را به زبان بیاورد و هیچ زمینه‌ای برای اینکه به دشمن اجازه و امتیاز دهیم، وجود ندارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha